Рукою подати до заповітної мети! Київському пивоварному заводу «Славутич» виповнився один рік

Поділитися
Минув рік від дня відкриття в Києві пивоварного заводу «Славутич». Для вітчизняної пивоварної галузі це стало знаковою подією...

Минув рік від дня відкриття в Києві пивоварного заводу «Славутич». Для вітчизняної пивоварної галузі це стало знаковою подією. Адже такого в її історії не було вже 20 років. Кошти вкладалися лише в реконструкцію діючих підприємств. Тому будівництво нового заводу в рекордні терміни — менш ніж за два роки — стало для вітчизняних фахівців випробуванням на зрілість, наочним прикладом їхньої готовності до плідного міжнародного співробітництва й ефективного залучення іноземних інвестицій у розвиток економіки України.

Тут кожен працює із задоволенням, а коли праця в радість, вона стає творчою. Інакше бути просто не може, бо на київському «Славутичі» використовуються найвищі досягнення й досвід світових виробників напою, популярність якого обчислюється не одним тисячоліттям.

Треба сказати, що в основу успіху ВАТ «ПБК «Славутич» від початку закладено такі вагомі компоненти, як унікальне пивоварне устаткування, передові технології, високий професіоналізм і досвід колективу. Свою місію його колектив вбачає в тому, щоб найповніше задовольняти потреби населення у високоякісному вітчизняному пиві, підвищувати культуру споживання цього напою. Саме це дозволило торговельній марці «Славутич» у порівняно стислі терміни стати одним із поки що нечисленних вітчизняних брендів, які споживач впізнає. «Пиво кращих часів» означає для них радість спілкування добрих друзів, можливість на певний час абстрагуватися від рутинних проблем, подарувати собі маленьке свято. Пиво торговельної марки «Славутич» гідно представляє його виробників на ринку і припало до смаку багатьом любителям цього напою. Можна сказати, що темпи розвитку «Славутича» випереджають ринок, завдяки активній інвестиційній діяльності, спрямованій на модернізацію виробництва, удосконалення організаційної структури й підвищення професійного рівня персоналу.

Унікальність нового підприємства полягає в компонуванні його цехів, дільниць і служб під одним дахом. Усю площу заводського приміщення компактно й ефективно розподілено на виробничі та санітарні зони. І навіть робочі кабінети менеджерів виробництва спроектовано за сучасними європейськими стандартами — прозорі скляні внутрішні стіни, відсутність перегородок демонструють декларовану компанією BALTIC BEVERAGES HOLDING (BBH)—Україна політику відкритості та прозорості.

Тут експлуатується найсучасніше устаткування, вироблене на підприємствах Бельгії, Німеччини, Швейцарії та іншими визнаними лідерами пивоварства, а технологічний процес побудовано з урахуванням новітніх технологій енергозбереження, охорони здоров’я й навколишнього середовища.

Діяльність нового підприємства набула великого соціального значення для країни в цілому та її столиці зокрема. Адже потужне й перспективне виробництво завжди стає надійним джерелом наповнення державного та місцевих бюджетів. Так, лише за п’ять місяців нинішнього року загальна сума податків і зборів, які надійшли від ВАТ «ПБК «Славутич», перевищила 50 млн. гривень. Крім того, кияни одержали близько 400 додаткових робочих місць, нові благодійні й соціальні програми, а інженерні комунікації «Славутича» сьогодні служать не лише заводу, а й жителям прилеглих районів: тут побудовано нові дороги, газопровід і водогін, виконано значні роботи з благоустрою територій.

Це лише перша черга Київського пивоварного заводу, потужністю 120 млн. літрів пива на рік. На її будівництво було спрямовано понад 50 млн. євро. Але вже наприкінці червня буде здано в експлуатацію другу виробничу чергу. Наближається до завершення монтаж силосів (ємностей для зберігання солоду), нових потужностей варильного та бродильного відділень, збільшиться пропускна здатність складських підприємств, потужність енергетичного устаткування — холодильного, водоочищення, повітряних компресорів. Очікується, що після пуску другої черги київського пивоварного заводу «Славутич» його річна продуктивність сягне 200 млн. літрів. На реалізацію цього проекту компанія спрямувала ще понад 11 млн. євро, а загальні інвестиції ВВН—Україна в розвиток українського пивоварства нині становлять понад 180 млн. доларів США.

Пуск другої черги київського пивоварного заводу «Славутич» — основний проект ВВН—Україна з розширення своєї присутності на українському ринку 2005 року. Але нарощування виробничих потужностей вона передбачає й на наступні роки. До кінця поточного року реалізацію продукції буде доведено до 400—450 млн. літрів. Таким чином, частка ВВН—Україна на внутрішньому ринку зросте приблизно ще на 3%. Це цілком реальне завдання, бо лише за чотири місяці нинішнього року від операційного збитку в 2 млн. гривень 2004-го за результатами діяльності заводів групи підприємств ВВН—Україна компанія прийшла до 3 млн. операційного прибутку. Інакше кажучи, збільшення становить 5 млн. гривень.

Такі високі показники фінансової й операційної діяльності компанії стали можливими завдяки підвищенню координації й консолідації роботи підприємств ВВН—Україна, а також її ефективності шляхом адаптації централізованої системи управління в маркетингу, закупівлях, фінансах, логістиці й PR. Маркетингова стратегія зосереджується на більш преміальних сортах продукції в портфелі, його середня ціна підвищується, а сам портфель адаптується до всіх існуючих сегментів ринку залежно від динаміки їхнього розвитку. Збільшення виробничих потужностей і модернізація наявного устаткування спрямовані на підвищення операційної ефективності та якості продукції. І, звісно ж, важливу роль у цьому відіграє підвищення ефективності бізнес-процесів у галузі логістики, планування ресурсів та закупівель, зменшення загальних витрат на 18%.

В умовах жорсткої конкуренції необхідно, звісно, зосередити зусилля на виробництві продукції високої якості. Проте сьогодні цього вже недостатньо. Привернути увагу споживача, завоювати його довіру можна лише за умови, що виробник зробив правильний вибір, прилучає до стандартів культури споживання. Ось чому фахівці «Славутича» широко відчиняють двері своїх підприємств назустріч споживачам, пропонуючи їм не лише чудовий бурштиновий напій, а й особливу, притаманну тільки йому, атмосферу. Не став винятком і київський пивоварний завод «Славутич», який є взірцем досконалості, втіленням найпередовіших новацій у пивоварстві й будівництві. Уже перший рік його роботи значною мірою наблизив групу підприємств ВВН—Україна до її заповітної мети — стати незаперечним лідером на ринку країни.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі