ІТАЛІЙЦІ НА ПРОСТОРАХ УКРАЇНИ

Поділитися
Італія готова виступити оператором концесійної ділянки споруджуваної автомагістралі Київ—Одеса, яка входить у 9-й міжнародний транспортний коридор (Фінляндія—РФ—Білорусь—Україна—Молдова—Румунія—Греція)...

Італія готова виступити оператором концесійної ділянки споруджуваної автомагістралі Київ—Одеса, яка входить у 9-й міжнародний транспортний коридор (Фінляндія—РФ—Білорусь—Україна—Молдова—Румунія—Греція).

Як повідомив у вівторок заступник глави державної служби автомобільних доріг України Мирослав Климпуш, це — побажання італійської сторони в рамках співпраці за проектом, який планується реалізувати з залученням італійських кредитних ресурсів.

Нагадавши, що восени італійська Torno Internazionale Spa й Міністерство транспорту України підписали рамкову угоду, що передбачає надання Україні 420 млн. євро кредиту для будівництва траси, він зазначив: відповідно до домовленості партнерів уже до кінця грудня українська сторона має надати італійській перелік необхідних документів для залучення кредитних ресурсів.

За попередньою домовленістю, 100 млн. євро планується позичити в уряду Італії на умовах повернення, у комерційних банків — 320 млн. євро, які буде повернено за рахунок зборів від експлуатації дороги. Згадана схема співпраці дозволить італійській стороні компенсувати свої витрати за проектом — при тому, що середній термін окупності дороги оцінюється в 15—20 років, а українській стороні — заощадити бюджетні кошти та скерувати їх на розвиток вітчизняного автодорожнього комплексу.

За даними заступника глави держслужби автодоріг, на сьогодні обсяг виконаних за проектом робіт оцінюється в 500 млн. грн. Водночас журналістам так і не уточнили термін завершення будівництва траси. За даними Мінтрансу, оприлюдненими раніше, спорудження дороги планувалося завершити до кінця року.

Нинішнього літа Верховна Рада ухвалила закон про реконструкцію й експлуатацію на умовах експерименту на платній основі 282-кілометрової ділянки від Жашкова (Черкаська обл.) до Червонознам’янки (Одеська обл., 50 км від Одеси) автодороги Київ—Одеса. Закон передбачає обов’язкову наявність, крім концесійної, ще й безплатної автомобільної дороги або окремих смуг руху вздовж платної дороги для альтернативного варіанта проїзду автотранспорту в напрямку Одеси.

Відповідно до закону, термін окупності витрат на реконструкцію становить дев’ять років. Загальна вартість реконструкції оцінюється в 2,16 млрд. грн.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі