Народний депутат від Партії регіонів, колишній віце-прем'єр-міністр Борис Колесніков запевняє, що його роль в проекті по закупівлі поїздів Hyundai була мінімальною, проте опоненти використовували даний проект для його дискредитації.
"Розумієте, коли людина щось робить, то завжди є прихильники, а є опоненти. На здоров'я. Ось з Hyundai спланували пряму акцію по дискредитації під керівництвом одного з наших однопартійців", - розповів Борис Колесніков в інтерв'ю ZN.UA.
"Всі експертизи показали, що у невдалому старті на 70% винна залізниця, на 30% - компанія Hyundai. Наприклад, чому згоріла підстанція? Тому що японський або корейський комп'ютер не може зрозуміти, чому контакти підвішені на різній висоті, і в "Укразалізниці" це чудово знали. Нехай (Володимир) Козак і технічний персонал дадуть відповідь на ці питання, вони керували залізницею, коли впроваджували Hyundai, - заявив нардеп.
За словами колишнього віце-прем'єра, його роль в проекті Hyundai полягала в тому, що Ексімбанк Південної Кореї просив 8,5% річних по кредиту, а ми знизили до 4,5%".
Говорячи про складнощі в реалізації проекту, Борис Колесніков зазначив, що через поспіх напередодні Євро-2012 не вдалося провести випробування поїздів в жорстких умовах.
"Але це вже деталі. Конструктивні помилки були, це визнав і Hyundai, мала місце і халатність обслуговуючого персоналу", - резюмував він.
Тим не менш, регіонал висловив упевненість, що за цими перевезеннями майбутнє. "Якщо б сьогодні треба було обирати, то по співвідношенню ціна-якість, ми все одно обрали б Hyundai або "Шкоду", - підкреслив він.
Подробиці читайте в свіжому номері "Дзеркала тижня. Україна" в інтерв'ю Андрія Чернікова з Борисом Колесніковим. !zn
Читайте також:
Колесніков звинуватив "Укрзалізницю" у поломці Hyundai
Компанія Ахметова планує збирати поїзди Hyundai
Суд визнав право пасажирів "Укрзалізниці" на компенсацію за запізнення поїздів Hyundai