Попит на якісну 3 повинен виходити від суспільства, а якщо немає попиту, сама журналістика знецінюється і стає нікому не потрібною, вважає відомий російський журналіст Леонід Парфьонов.
Виступаючи з промовою з нагоди на круглому столі, присвяченому 30-річчю гласності в Росії (зв'язується з приходом до влади в СРСР Михайла Горбачова - ред.), Парфьонов з жалем констатував, що гласність, як і справжня журналістика, а не пропаганда, в країні майже нікому не потрібна.
"Я глибоко переконаний, що журналістика залежить не від журналістів, а від аудиторії. Якщо є запит на прокляте питання, вибачте за тавтологію, тоді буде журналістика. А якщо ні - не виникне вона нізвідки. Давно журналістика наша проблемна пише для самих журналістів", - міркує Парфьонов.
На його думку, до тих пір, поки не буде ситуації, при якій суспільству знову, як і в 80-х роках 20 століття, не знадобиться перебудова, не виникне потреба в гласності.
"Не встаючи з тахти, перемикати федеральні телеканали; попиваючи "пивасік" (пиво - ред.), думати про велич нашої країни і загнивання Заходу. Це звичайна російська звичка простої відповіді на складні питання", - цитує слова Парфьонова "Медуза".
Також Парфьонов згадав про українську культуру журналістики, зазначивши, що вона просунулася за останні роки, і в Україні більше не проканають" награні "прямі лінії" з президентом.
Раніше Парфьонов в інтерв'ю телеканалу "Дождь" наводив схожі міркування. За його словами, якщо населенню Росії можна "втюхати" історію про "розп'ятого хлопчика", і при цьому у людей не виникає питань щодо другого свідка, фото - або відеодоказів, то чому федеральні канали повинні собі в цьому відмовляти.