Європейський союз закликав рекламні торгові асоціації та американських інтернет-гігантів посилити боротьбу з кампаніями з дезінформації з боку Росії та інших країн напередодні європейських виборів у травні, розповіли в Європейській комісії.
"Сьогодні Google, Facebook, Twitter, Mozilla і торгові асоціації, що представляють рекламний сектор, представили свої перші звіти про заходи, які вони вживають для дотримання Кодексу практики з дезінформації. Був досягнутий певний прогрес, зокрема у видаленні підроблених облікових записів і обмеження видимості сайтів, які сприяють дезінформації", - йдеться в повідомленні Єврокомісії.
Комісія заявила, що "необхідні додаткові заходи для забезпечення повної прозорості політичної реклами" до початку кампанії в країнах-членах ЄС.
Єврокомісія також настійно закликала платформи надавати доступ до своїх дата-центрів в дослідницьких цілях і забезпечувати співробітництво між платформами і країнами-членами через систему швидкого оповіщення.
Раніше єврокомісар з питань безпеки Джуліан Кінг заявив про те, що російський уряд причетний до цілеспрямованого поширення дезінформації в Європі. Кінг зазначив, що Європа має активніше протидіяти дезінформації. Головними кіберзагрозами, на його думку, є комп'ютерні віруси, онлайн-пропаганда тероризму, а також спроби маніпулювати громадською думкою за допомогою фейкових новин.
Єврокомісар тоді повідомив, що Єврокомісія розробила низку проектів, спрямованих як на покращення компетенції самих користувачів, так і на боротьбу з онлайн-пропагандою ненависті й тероризму.