Вартість бренду Apple перевищила 100 млрд доларів

Поділитися
Вартість бренду Apple перевищила 100 млрд доларів Бренд компанії Apple оцінили більш ніж у 100 млрд доларів
При підрахунку вартості світових брендів журнал Forbes оцінював доходи компанії за останні три роки, а також роль, яку відіграє бренд у своїй галузі.

Американський журнал Forbes опублікував рейтинг найдорожчих брендів у світі. Компанія Apple втретє поспіль очолила рейтинг найдорожчих брендів у світі журналу Forbes. За оцінкою видання, вартість бренду Apple становить 104,3 млрд доларів, що як мінімум у два рази перевищує ціну будь-якої іншої торгової марки.

Незважаючи на відсутність революційних новинок з 2010 року, коли було представлено планшет iPad, і зниження капіталізації (акції Apple подешевшали на 45% з вересня 2012 року, хоча в останні півроку демонструють зростання), вартість бренду зросла на 20% за 12 місяців. В останньому кварталі Apple продала рекордну кількість смартфонів iPhone - 33,8 млн, 14,1 млн планшетів iPad і 4,6 млн комп'ютерів Mac.

На другому місці у рейтингу опинився бренд Microsoft, вартість якого оцінюється у 56,7 млрд доларів. Microsoft не може похвалитися таким самим динамічним подорожчанням бренду, як Apple, за рік його вартість зросла лише на 4%. Але софтверний гігант в останньому фінансовому році збільшив маржу операційного прибутку на 34%, що робить Microsoft одним з найприбутковіших брендів у світі.

Третє місце у списку найдорожчих брендів у світі посіла Coca-Cola - єдина не технологічна компанія, яка пробилася у першу п'ятірку. Forbes оцінив бренд Coca-Cola 54,9 млрд доларів (+9% з 2012 року).

Четверте і п'яте місце у рейтингу посіли розробник ПЗ IBM (50,7 млрд доларів) і власник інтернет-пошуковика Google (47,3 млрд доларів) відповідно. З шостої по восьму сходинку розташувалися мережа ресторанів швидкого харчування Mcdonald's (39,4 млрд доларів), американська корпорація General Electric (34,2 млрд доларів) і виробник електроніки Intel (30,9 млрд доларів). На дев'ятому місці - південнокорейська компанія Samsung, бренд якої за рік рекордно подорожчав - на 53%. Forbes оцінює його в 29,5 млрд доларів. Слідом ідуть Louis Vuitton (28,4 млрд доларів), BMW (27,9 млрд доларів), Cisco (27 млрд доларів), Oracle (26,9 млрд доларів), Toyota (25,6 млрд доларів, +17%), AT&T (24,2 млрд доларів), Mercedes-Benz (23,5 млрд доларів), Disney (23,1 млрд доларів), Wal-Mart (21,7 млрд доларів), Budweiser (21,6 млрд доларів), Honda (21,1 млрд доларів).

При підрахунку вартості торгової марки Forbes оцінював доходи компанії за останні три роки з урахуванням середньої ціни акцій і прибутку, а також ролі, яку відіграє бренд у своїй галузі. До рейтингу було відібрано компанії, які мають присутність у США. Через це до списку не потрапила китайська держкомпанія China Mobile, яка є найбільшим оператором мобільного зв'язку у світі. Понад 50% рейтингу зайняли американські компанії, потім йдуть німецькі, французькі і японські бренди. !zn

Читайте також:

Apple очолила Топ-100 найдорожчих світових брендів

Названо найдорожчі світові бренди

Ferrari назвали найвпливовішою компанією у світі

Apple очолила рейтинг найвпливовіших брендів за версією Forbes

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі