Компанія Apple зберегла перше місце у рейтингу найдорожчих брендів за версією Мillward Вrown Оptimor (MBO, входить до групи WPP). У 2013 році вартість торгової марки американського виробника зросла всього на 1%, до 185 млрд доларів. Головний конкурент Apple на ринку мобільних пристроїв Samsung Electronics - додав 51%, і тепер його бренд коштує 21,4 млрд доларів, що дозволило південнокорейському гігантові розташуватися на 30 місці.
"У суперечці за лідерство на ринку смартфонів, Samsung змогла значно збільшити вартість свого бренду за рахунок вдалого балансу інноваційної роботи і зростання ринкової частки.
Тільки в минулому році компанія витратила на рекламу понад 1,6 млрд доларів", - говорить керуючий директор Millward Brown Optimor Нік Купер (Nick Cooper). "Незважаючи на зростання конкуренції і активність переслідувачів, Apple змогла зберегти перше місце у списку найбільш цінних брендів, що вказує на його силу в бізнес-сфері. Люди як і раніше люблять цю марку, незалежно від вартості її акцій власника".
Найближчим переслідувачем лідера у списку BrandZ Top 100 залишається корпорація Google, чий бренд подорожчав на 5%, склавши 114 млрд доларів. Трійку лідерів замикає IBM, оцінена у 112 млрд доларів (-3% до минулого року). У першій десятці також Microsoft, за рік втратила в ціні 9%. За версією MBO, вартість бренду софтверного гіганта становить 69,8 млрд доларів.
Найбільша у світі соціальна мережа Facebook знаходиться на 31 позиції у BrandZ Top 100 з оцінкою торговельної марки у 21,3 млрд доларів, що на 36% менше, ніж на рік раніше. Також слід зазначити 47 сходинку eBay (17,7 млрд доларів) і повернення Yahoo, яка готується до найбільшого придбання, у списку найдорожчих брендів. Інтернет-компанія забралася на 92 місце, отримавши оцінку в 9,8 млрд доларів. Піковий показник припав на 2008 рік, коли він дорівнював 11,4 млрд доларів.
Вартість 100 найдорожчих світових брендів зросла на 77% щодо 2006 року, досягнувши позначки в 2,6 трлн доларів. У рейтинг потрапили два російських учасники - Сбербанк і МТС.
Вартість бренду найбільшого російського банку зросла на 19% до 12,655 млрд доларів, і бренд піднявся у рейтингу на чотири позиції до 70 місця. Бренд найбільшого телекомунікаційного оператора подорожчав за рік на 11%, до 10,633 млрд доларів, що дозволило йому піднятися на три пункти і зайняти 82 місце у BrandZ Top 100. !zn
Читайте також: