Міждержавний авіаційний комітет (МАК) Росії оприлюднив попередній звіт з розслідування аварії пасажирського авіалайнера "Аерофлоту" Sukhoi Superjet 100-95 (SSJ-100) в аеропорту "Шереметьєво" (Москва), яка відбулася 5 травня 2019 року, зазначається в прес-релізі МАК.
У цілому звіт багато у чому підтверджує висновки експертизи, яка відновила перебіг подій під час катастрофи; після попадання в авилайнер блискавки (на корпусі літака було виявлено характерні ушкодження) у літаку відключився зв'язок і вийшов з ладу автопілот. Окремо наголошується, що у попередньому польоті в екіпажу не було зауважень з роботи систем літака.
Також у звіті підтверджується, що при приземленні літак тричі торкнувся злітно-посадкової смуги і вже до третього разу основні стійки шасі були частково зруйновані; після останнього дотику вони підломилися, почалося деформування конструкції літака, у тому числі паливних баків, що, у свою чергу, стало причиною розливу палива і призвело до виникнення пожежі.
Наголошується, що 4 червня звіт затвердила технічна комісія у складі фахівців МАК, Росавіації, "Аерофлоту" і виробника авіалайнера, "Цивільних літаків Сухого". При цьому комісія намітила "намітила великий комплекс досліджень і необхідних робіт, у тому числі за участю повноважних представників держав, які спільно беруть участь у розробці і виробництві даного типу літака", йдеться у публікації на сайті МАК.
Увечері 5 травня в аеропорту "Шереметьєво" здійснив жорстку посадку і загорівся пасажирський авіалайнер "Сухий Superjet 100-95". На борту літака перебували 73 пасажири і п'ятеро членів екіпажу. Жертвами пожежі стали 40 пасажирів літака і один з членів екіпажу. 37 людей вижили. Слідчий комітет РФ відкрив кримінальну справу за ч. 3 ст. 263 КК РФ (порушення правил безпеки руху і експлуатації повітряного транспорту, що призвело з необережності смерть двох і більше осіб). Головною версією слідства стала помилка пілота.
Детальніше про подію читайте в матеріалі DT.UA "Авіакатастрофа в Шереметьєво: головне".