У згорілому в "Шереметьєво" Sukhoi Superjet 100 міг використовуватися легкозаймистий пластик – ЗМІ

Поділитися
У згорілому в Слідство досліджувало обшивку і оббивку у носовій частині згорілого Superjet © стоп-кадр
Згідно стандартам авіабудування, матеріал, що використовується у обшивці та оббивці літака, повинен бути стійким до горіння протягом довгого часу і не виділяти токсичний дим.

В авіалайнері Sukhoi Superjet 100 (SSJ-100), який 5 травня згорів у аеропорту "Шереметьєво", при будівництві могли використовувати несертифікований, токсичний та легкозаймистий пластик, загоряння якого у підсумку призвело до загибелі пасажирів, повідомляє "Лента.ру" ыз посиланням на власне джерело у російських правоохоронних органах.

Джерело зазначило, що згідно стандартам авіабудування, матеріал, що використовується в обшивці та оббивці літака, повинен бути стійким до горіння відносно тривалий час і в будь-якому разі не повинен виділяти токсичний дим – особливо під час пожежі. Проте після вивчення стану обшивки у відносно вцілілій носовій частині літака у слідства з'явилися сумніви у відповідності матеріалу літака необхідним вимогам.

"Вже в перші години розслідування постало питання про швидкість поширення полум'я в салоні літака – звичайно, це може бути пояснено розлитим паливом, але треба однозначно виключити версію використання легкозаймистих пластиків, що виділяють отруйний дим", – зазначив співрозмовник "Стрічки".

Представники російських правоохоронних органів вже вилучили внутрішню переписку підприємства про вимоги до комплектуючих, а також використання пластиків і металів. Документація необхідна для судово-хімічної експертизи тіл загиблих і вилучених зразків матеріалів.

"Перевірка на відповідність матеріалів, з яких виготовлений конкретний борт, еталонним зразкам є однією з обов'язкових процедур при розслідуванні авіаподій", – пояснило джерело.

Увечері 5 травня в аеропорту "Шереметьєво" здійснив жорстку посадку і загорівся пасажирський авіалайнер "Сухий Superjet 100-95". На борту літака перебували 73 пасажири і п'ятеро членів екіпажу. Жертвами пожежі стали 40 пасажирів літака і один з членів екіпажу. 37 людей вижили. Слідчий комітет РФ відкрив кримінальну справу за ч. 3 ст. 263 КК РФ (порушення правил безпеки руху і експлуатації повітряного транспорту, що призвело з необережності смерть двох і більше осіб). Головною версією слідства стала помилка пілота.

Детальніше про подію читайте в матеріалі DT.UA "Авіакатастрофа в Шереметьєво: головне".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі