Російські слідчі розглядають дві версії причин аварії згорілого 5 травня в московському аеропорту "Шереметьєво" авіалайнера Sukhoi Superjet 100 (SSJ-100): стрибок напруги при попаданні в грозовий фронт і, ймовірно, невиправдані дії пілотів, повідомив агентству "Інтерфакс" джерело.
За його словами, перші дані з параметричного і "чорного ящика" літака вже скопійовані і аналізуються.
"Виходячи з отриманих даних, після зльоту літак потрапив у грозовий фронт, який пілоти спробували обійти. Одночасно, імовірно, в генераторі стався стрибок напруги, за яким послідувала серія відмов систем літака", - сказало джерело агентства. "Однак логіку окремих дій пілотів поки зрозуміти не вдається. Так, при підході до смузі літак почав провалюватися під глісаду, а екіпаж став з невстановленої причини збільшувати швидкість. В результаті вони приземлилися ближче до середини смуги з підвищеною швидкістю".
Зазначимо, що спочатку слідство розглядало три версії аварії: людський фактор, метеоумови і несправність літака. Від останньої відмовилися практично відразу.
Літаки Sukhoi Superjet 100 не користуються популярністю у замовників в інших країнах, а статистична загроза стати жертвою катастрофи під час польоту на російському літаку значно вища, ніж у будь-якої країни світу.
Російські державний медіа після аварії літака з посиланням на різні джерела і Слідчий комітет РФ почали повідомляти, що основною версією аварії вважається все ж людський фактор.
Реакция российских государственных СМИ проводит четкую линию, которую Кремль хочет донести - причина аварии Sukhoi Superjet 100 - человеческий фактор.Неважно, кто именно. Только человеческий фактор. Не техника, которую почти никто не хочет покупать pic.twitter.com/MQmJGMLCVM
- Alexander Khrebet (@AlexKhrebet) May 7, 2019
Увечері 5 травня в аеропорту "Шереметьєво" здійснив жорстку посадку і загорівся пасажирський авіалайнер "Сухий Superjet 100-95". На борту літака перебували 73 пасажири і п'ятеро членів екіпажу. Жертвами пожежі стали 40 пасажирів літака і один з членів екіпажу. 37 людей вижили. Слідчий комітет РФ відкрив кримінальну справу за ч. 3 ст. 263 КК РФ (порушення правил безпеки руху і експлуатації повітряного транспорту, що призвело з необережності смерть двох і більше осіб). Головною версією слідства стала помилка пілота.
Детальніше про подію читайте в матеріалі DT.UA "Авіакатастрофа в Шереметьєво: головне".