Прибуток від продажу нового номера сатиричного журналу 3 становила понад €10 млн, повідомляє "Європейська правда" з посиланням на Le Figaro.
Продаж 5 млн примірників, саме таким був тираж останнього номера, по €3 кожен має принести 15 млн євро виручки. При цьому прибуток складає 8 млн євро. Інформації про прибутку з електронної версії видання на поточний момент немає.
Кількість передплатників Charlie Hebdo також збільшилася: з 7 до 120 тисяч чоловік. Відзначається, що багато хто з них зробили це, щоб підтримати журнал і висловити солідарність жертвам терористів.
Крім того, авіакомпанія Air France придбала 20 тисяч примірників журналу, сплативши при цьому повну вартість, хоча зазвичай користується знижками при закупівлі преси.
Значну суму принесли виданню також приватні пожертви. Так, благодійна організація Presse et pluralisme заявила, що отримала пожертвування на користь Charlie Hebdo на загальну суму приблизно 1,4 млн євро від 21 тисячі чоловік.
Свіжий номер Charlie Hebdo, який вийшов рекордним тиражем 3 млн примірників (в 50 разів більше, ніж зазвичай), був розкуплений за лічені хвилини. У зв'язку з цим редакція прийняла рішення додрукувати ще 2 млн примірників.
14 січня новий номер Charlie Hebdo c сумували Мухаммедом надійшов у продаж. У цьому номері журналу представлені роботи усіх загиблих журналістів і карикатуристів. У редакційній статті журналісти дякують мільйони людей, які заявили "Я - Шарлі". При цьому вони підкреслюють, що не хочуть більше чути звинувачень у "провокаціях".
Жертвами терористичних атак у Франції з 7 по 9 січня стали 17 осіб, поранено 19. В ході атаки на видання Charlie Hebdo 7 cічня загинули 12 осіб, в тому числі, двоє поліцейських.
У Франції такі відомі ЗМІ, як Radio France, газета Le Monde і національна телемовна мережа France Televisions пообіцяли будь-яку допомогу сатиричної газеті Charlie Hebdo, щоб вона змогла продовжити існування. Зокрема, керівники ЗМІ пообіцяли надати в розпорядження редакції Charlie Hebdo своїх співробітників і обладнання.