У Франції вийшов у продаж перший після гучного теракту номер Charlie Hebdo, повідомляє Російська служба Бі-бі-сі.
Тираж цього номера рекордний для видання - надруковано три мільйони екземплярів (в 50 разів більше, ніж зазвичай) на шести мовах. На обкладинку помістили карикатуру з сумним пророком Мухаммедом, який тримає в руках табличку з написом "Я - Шарлі" (Je suis Charlie). Напис у верхній частині малюнка - "Все прощено" (Tout est pardonné).
Автор роботи - карикатурист журналу, відомий під псевдонімом Луз. "Ми впевнені в інтелекті людей і їх почуття гумору. Люди, які вчинили цей напад, не мають почуття гумору", - сказав художник журналістам на прес-конференції у вівторок.
За його словами, в цьому номері журналу представлені роботи усіх загиблих журналістів і карикатуристів. Луз закликав придбати цей номер журналу і підтримати таким чином свободу слова у Франції і в усьому світі.
Як зазначає Бі-бі-сі, карикатура на обкладинці - єдина в цьому номері, на якій зображений пророк Мухаммед. Однак він містить багато карикатур на ісламських екстремістів, деякі з них традиційно знаходяться на межі фолу. Так, на одному з малюнків зображені два терористи, що потрапили в рай; вони запитують: "Де тут 70 дів?" Тим часом на задньому плані видно загиблих журналістів Charlie Hebdo, що влаштували з цими дівами оргію.
В редакційній статті журналісти дякують мільйонам людей, які заявили "Я - Шарлі". При цьому вони підкреслюють, що не хочуть більше чути звинувачень у "провокаціях".
Серед газет, які опублікували цю карикатуру за межами Франції - американська Washington Post, німецька Frankfurter Allgemeine, італійська Corriere della Sera і британська Guardian. І тільки деякі видання наважилися це зробити на Близькому Сході і в Північній Африці.
Жертвами терористичних атак у Франції з 7 по 9 січня стали 17 осіб, поранено 19. В ході атаки на видання Charlie Hebdo 7 cічня загинули 12 осіб, в тому числі, двоє поліцейських.
У Франції такі відомі ЗМІ, як Radio France, газета Le Monde і національна телемовна мережа France Televisions пообіцяли будь-яку допомогу сатиричної газеті Charlie Hebdo, щоб вона змогла продовжити існування. Зокрема, керівники ЗМІ пообіцяли надати в розпорядження редакції Charlie Hebdo своїх співробітників і обладнання.