Китай припинив мовлення телеканалу BBC World News

11 лютого, 2021, 23:34 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Рішення стало відповіддю на заборону використання CGTN у Великій Британії.

Китай припинив мовлення телеканалу BBC World News

У четвер регулятор мовлення Китаю заборонив BBC World News, звинувативши його в порушенні правил після неоднозначного повідомлення про його поводження з уйгурською меншістю в країні.

Рішення було прийнято всього через кілька днів після того, як британський регулюючий орган відкликав ліцензію китайської телекомпанії CGTN за порушення британського закону про державну власність і викликав гнівні звинувачення в цензурі з боку Лондона.

Британія також заборонила китайській телекомунікаційній групі Huawei брати участь в її мережі 5G після того, як США висловили побоювання щодо шпигунства.

В оприлюдненій напередодні заяві Пекінського національного управління радіо і телебачення (NRTA) йдеться, що повідомлення BBC World News про Китай були визнані такими, що"серйозно порушують" правила мовлення.

Це включає «вимогу, щоб новини були правдивими і чесними» і не «завдавали шкоди національним інтересам Китаю».

NRTA «не дозволяє BBC продовжувати мовлення в Китаї і не приймає її нову щорічну заявку на мовлення», йдеться в заяві, передає АFP.

BBC заявила, що «розчарована» цим кроком, який стосується материкового Китаю, де канал вже піддався цензурі і доступний тільки для міжнародних готелів.

"BBC є самим надійним міжнародним агентством в світі і передає новини з усього світу справедливо, неупереджено, без страху і переваг», - заявила прес-секретар BBC.

Читайте також: Китайський Новий Рік: дата та історія свята

Міністр закордонних справ Великої Британії Домінік Рааб назвав заборону «неприйнятним обмеженням свободи ЗМІ».

«У Китаї діють одні з найсуворіших обмежень свободи ЗМІ та інтернету в усьому світі, і цей останній крок тільки зашкодить репутації Китаю в очах усього світу», - додав він.

Related video

BBC також показала серйозний документальний фільм, в якому Китай звинувачується в приховуванні витоків пандемії Covid-19 навколо міста Ухань в кінці 2019 року.

Китай минулого тижня заявив, що рішення британського регулюючого органу Ofcom прибрати CGTN з ефіру було засновано на «ідеологічних забобонах і політичних причинах».

Ofcom заявив, що власник ліцензії CGTN, Star China Media Ltd, не зміг довести, що у нього є редакторський нагляд за мережею, і що пропонована передача іншій медіа-групі як і раніше буде пов'язувати її з Комуністичною партією Китаю.

 

 

Підготував/ла : Оксана Лебедина
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК