Facebook активно готується до «суперечливих президентських виборів у США». Однак, всі заходи, які приймаються керівництвом Facebook можуть не зупинити потенційний потік дезінформації стосовно американських виборів 2020 року. А також, на думку експертів, соціальна мережа ризикує «посіяти сум'яття» щодо результатів виборів, пише агенція Reuters.
Зрозуміло, що блокування фальшивих новинних сторінок допоможе зупинити поширення деяких фейкових новин, однак навряд чи це допоможе повністю нівелювати потік дезінформації.
Facebook також заборонить політичну рекламу перед виборами в США, однак, це може водночас і завадити «виборчим посадовим особам» запобігати поширенню фальшивої інформації.
Генеральний директор Facebook Марк Цукерберг розповів про низку заходів, які застосує його компанія для того, щоб соціальна мережа не «викривила» демократичний процес виборів у Сполучених Штатах.
Заборона політичної реклами у Facebook перед виборами свідчить про те, що керівники соціальної мережі визнають свою нездатність контролювати достовірність змісту «політичних публікацій».
Позитивним моментом є те, що Facebook пообіцяв надавати лише достовірну інформацію про результати майбутніх виборів, співпрацюючи з впливовими інформаційними агенціями.
Але деякі політики висловили невдоволення стосовно того, що дописи на «політичну тематику» будуть заборонені перед виборами.
Багато американських політиків побоюються, що Facebook може повторити «помилки виборів 2016 року», і знову «викривити» демократичний процес в США.
Раніше повідомлялося, що Facebook видалив російську мережу ботів та сторінок.