Facebook вирішив запровадити низку заходів, які допоможуть обмежити потік дезінформації, спрямованої на американських виборців під час виборів президента США. Представники соціальної мережі заявили про те, що за тиждень до виборів публікація будь-якої політичної реклами буде заблокована у Facebook, пише New York Times.
Facebook також посилить моніторинг публікацій, які будуть містити заклики для американців не брати участь у виборах.
Після самих виборів Facebook контролюватиме публікації з інформацією про результати. Якщо з’явиться публікація з неправильними результатами президентських виборів, то соцмережа буде автоматично перенаправляти користувачів на достовірну інформацію.
Facebook активно готується до дуже «суперечливих президентських виборів у США».
Адже президент США Дональд Трамп та його опонент кандидат у президенти від Демократичної партії Джо Байден активно критикують один одного на фоні погіршення ситуації з пандемією коронавірусу та масовими протестами проти расизму в країні.
До того ж, Дональд Трамп якось заявив про те, що не визнає результати виборів, адже вони, на його думку, будуть сфальсифіковані внаслідок голосування поштою.
«Ці вибори не пройдуть у звичному режимі, вони точно будуть відрізнятися від інших виборів у Сполучених Штатах. Ми всі несемо відповідальність за демократію в нашій країні», - сказав генеральний директор Facebook Марк Цукерберг.
Facebook став «ключовим полем битви» як для кампанії Трампа, так і для Байдена.
Передвиборча кампанії Трампа розміщувала публікації у Facebook, які містили фальшиві звинувачення Байдена у корупції. Байден, своєю чергою, звинувачував соціальну мережу в тому, що вона «дозволяє поширювати брехню».
Facebook прагне максимально запобігти потоку дезінформації перед виборами в США.
Керівництво соцмережі хоче уникнути повторення 2016 року, коли Росія спробувала вплинути на рішення американців та маніпулювати голосами виборців за допомогою Facebook.
Тоді Цукерберг заперечував, що Facebook «допоміг Трампу здобути перемогу на виборах». Однак, після того, як докази втручання Росії через Facebook стали неспростовними, Цукерберг витратив мільярди доларів на захист соціальної мережі та зосередив увагу на безпеці, і працював зі спецслужбами та іншими технологічними компаніями для захисту «від іноземних втручань».
Та навіть попри це, Facebook все ще зіштовхується з активною критикою, адже дезінформація вже почала поширюватися в соціальній мережі.
Однак Цукерберг апелює до того, що Facebook підтримує свободу слова.
Facebook заявив про те, що з соцмережі вже були видалені «фальшиві новинні сторінки», перш ніж вони набули значної популярності.
Вплив соціальної мережі на виборців може бути надзвичайно великим, як вже показали вибори 2016 року в США.
Керівництво соцмережі запевнило, що почне забороняти політикам розміщувати нові публікації у Facebook та Instagram починаючи з 27 жовтня, ближче до виборів.
Також, у соцмережі буде створений спеціальний «інформаційний центр» - центр пошуку точної та актуальної інформації про вибори в Сполучених Штатах.
Facebook видалить дописи, які «залякують людей ризиком інфікуватися COVID-19», щоб ті не йшли голосувати.
Щоб користувачі соціальної мережі змогли отримати точну інформацію про результати виборів, Facebook вказав, що планує співпрацювати з інформаційною агенцією Reuters та надавати перевірені офіційні дані.
Раніше повідомлялося, що Facebook видалив російську мережу ботів та сторінок.