"З 1 березня мережа видалила 2,5 мільйонів постів, що пропонують маски, дезінфікуючі засоби, чистячі серветки і тести для COVID-19", - йдеться в повідомленні.
Таким чином соціальна мережа намагалася перешкодити користувачам продати контрафактні продукти і підвищити ціни на товари, призначені для стримування пандемії.
Щоб знайти "потрібні" повідомлення, компанія використовувала ту ж технологію, що і для виявлення контенту, пов'язаного з продажем зброї і наркотиків. Серед порад, які були видалені у відповідності з політикою компанії, були і ті, що могли б призвести до фізичної шкоди, наприклад, "поради користувачів пити відбілювач як ліки".
У зв'язку з тим, що частина співробітників Facebook зараз працює віддалено, перевіркою змісту займається штучний інтелект.
"В період з жовтня 2019 року по березень 2020 року близько 90% віддаленого контенту Facebook було виявлено програмним забезпеченням, а не звітами користувачів", - повідомляє компанія.
Мережа мікроблогів Twitter також почала маркувати записи, що містять спірну або таку, що вводить в оману інформацію про коронавірус COVID-19.
Мета нововведень - спростити пошук достовірної інформації в соцмережі і обмежити поширення потенційно шкідливого контенту, повідомляє прес-служба Twitter.
"Починаючи з сьогоднішнього дня ми вводимо нові маркування та повідомлення з попередженням, які будуть надавати додатковий контекст та інформацію з деяких твітів, що містять суперечливу або таку, що вводить в оману інформацію щодо COVID-19",- йдеться в повідомленні.
При цьому дія нового інструменту для боротьби з дезінформацією про COVID-19 поширюється і на "твіти, надіслані до сьогоднішнього дня".
Зазначено, що заходи будуть прийматися відповідно до категорії, до якої відноситься запис: інформація, що вводить в оману, спірні або неперевірені твердження.
Раніше повідомлялося про те, що Youtube видалив сторінку конспіролога Девіда Айка.
З початку введення в Україні карантинного режиму, Служба безпеки України викрила 207 інтернет-агітаторів, які поширювали різні фейки про COVID-19 і заблокувала більше 2 тисяч інтернет-співтовариств з загальною аудиторією 800 тисяч користувачів.
Детальніше про те, чому люди вірять в конспірологію і теорії змов читайте в статті Сергія Корсунського "Цікава конспірологія" на сайті ZN.UA.