Відмова у прийомі звернення громадянина: чи має на це право держустанова

Поділитися
Роз'яснення дали у Держпраці.

Бувають випадки, коли громадянам потрібно подати звернення до державних установ. Фахівці Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці розповіли, чи може держустанова відмовити в прийнятті такого звернення.

У Держпраці зазначили, що відповідно до статті 7 закону України «Про звернення громадян», звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов’язковому прийняттю та розгляду.

«Забороняється відмова в прийнятті та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина, незнання мови звернення», – йдеться у повідомленні.

Фахівці пояснили, що якщо питання, порушені в одержаному зверненні, не входять до повноважень держоргану, то воно в термін не більше п'яти днів пересилається ним за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення.

«У разі, якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення органом чи посадовою особою, воно в той же термін повертається громадянину з відповідними роз’ясненнями», – резюмували фахівці.

Раніше ми писали, куди можуть звертатися українці, щоб оскаржити рішення державних органів.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі