Дитяча сімейна психологиня Світлана Ройз розробила методичку для батьків про те, як підготувати дітей до можливих надзвичайних ситуацій. У «Супергероях безпеки» вона пояснила як безпечно говорити з дітьми про надзвичайні ситуації, щоби вони відчували себе захищеними, з чого почати та чим відрізнятиметься розмова залежно від віку.
«З дітьми важливо говорити про надзвичайні ситуації зокрема для того, щоб інформація, яку вони можуть отримати під час самої НС, не шокувала й не травмувала їх. Підготовка робить стрес дитини «експертним», виводить її та дорослого зі стану травматичної безпорадності та вразливості. Пояснюючи, ми протиставляємо тривозі продуктивні дії», – зазначила авторка методички.
Ройз пояснила, що розмовляти про безпеку потрібно не тому, що має статися щось небезпечне, а щоб «натренувати «м'яз безпеки». Психологиня зазначила, що такі розмови потрібні, аби відчувати свою силу в будь-якій складній ситуації й почуватися захищеними.
Нагадаємо, Світлана Ройз зазначала, що карантин під час епідемії коронавірусу COVID-19 – час для вивчення своєї внутрішньої території, від якої набагато складніше втекти в соціальне. Вона пояснила як «пройти» карантин з мінімальними втратами.
Про те, як справлятися з гнівом, агресією та всіма іншими супутніми ситуації, руйнівними емоціями і відчуттями, читайте в інтерв'ю Алли Котляр із дитячим сімейним психологом Світланою Ройз.