Команда Музею Голодомору до Дня Пам'яті жертв геноциду Українського народу створила соціальну рекламу, на меті якої стоїть не лише розповісти про способи виживання під час Голодомору, а й змусити кожного зупинитися і усвідомити весь масштаб геноциду 1932-1933 років, які вчинила радянська влада.
В повідомленні, яке поширили через електронну пошту, пресслужба Музею Голодомору наголошує, що кияни бачитимуть постери на станціях метро "Хрещатик", "Печерська", "Дорогожичі", "Палац Спорту", а також сітілайти у Печерському, Шевченківському, Подільському районах міста до кінця листопада.
"Те, що зображено на плакатах, важко назвати їжею. Щоб вижити люди вживали в їжу шкіряні ремені й чоботи, юшку з листя дерев й подорожників, коржики із тирси, товчені жолуді. Те, що сталося 86 років тому, важко назвати життям", - йдеться в повідомленні.
"Навесні 1933 ми з батьком і братом часто ходили в поле ловити мишей і ховрахів. М'ясо впійманих тварин з'їдали, а шкурки мама здавала і могла отримати за них трохи пшона або борошна", - цитує Музей Голодомору спогади Олександра Форменока, який у віці 11 років пережив Голодомор у селі Олексіївка Дніпропетровської області.
Відзначимо, в США більше 20-ти Штатів визнали Голодомор в Україні геноцидом.
Крім України, Голодомор визнали геноцидом 15 держав, серед яких Канада, Польща, Португалія, Грузія, Литва, Латвія, Естонія та інші.
Ще дев'ять країн, а також ПАРЄ і Європарламент приймали резолюції про засудження Голодомору як злочину радянського тоталітарного режиму проти українського народу.
Докладніше читайте в матеріалі Сергія Махуна "Чи готовий світ почути правду про Голодомор?" в тижневику "Дзеркало тижня. Україна".