На другому місці в ієрархії подарунків у чоловіків романтична подорож та автомобіль з аксесуарами до нього – цих подарунків бажають однаково 10% (у 2015 році роціавтомобіль та аксесуари обрали 13%, а романтичну подорож лише 6%); жінки солідарні з чоловіками стосовно романтичної подорожі, її вибрали 11%, автомобілі та аксесуари хотіли б отримати у подарунок лише 3% жінок (хоча це більше ніж у 2015 році, було 1%).
На третьому місці в цьому році у чоловіків та жінок – побутова техніка, так відповіли однаково 8% чоловіків та жінок. У 2015 році серед чоловіків такий подарунок обрали 5%,серед жінок – 6% .
7% чоловіків не чекають ніяких подарунків на Новий рік, серед жінок ця кількість за рік значно збільшилася – 13% (у 2015 році було 4%)
Проте в цьому році серед чоловіків та жінок зменшилася кількість тих, кому не дарують подарунків на Новий рік – 6% серед чоловіків (в тому році було 10%) та 4% серед жінок (було 8%).
За статтю:
|
чоловiк |
жiнка |
Грошi |
21,4 |
17,1 |
Романтичну подорож |
10,2 |
10,8 |
Автомобiль, аксесуари до автомобiля |
10,1 |
3,4 |
Побутову технiку |
8,2 |
7,5 |
Комп'ютер, планшет |
4,2 |
2,9 |
Мобiльний телефон, електронну книгу, iнший електронний прист |
4,0 |
2,9 |
Предмет одягу, взуття |
3,5 |
4,1 |
Подарунок ручної роботи, хенд-мейд |
1,7 |
1,3 |
Туалетну воду, парфуми, косметику |
1,6 |
3,6 |
Цукерки, квiти |
1,6 |
6,9 |
Ювелiрну прикрасу |
0,9 |
7,1 |
Ялинкову iграшку, прикрасу |
0,9 |
0,5 |
Домашню тварину |
0,8 |
1,2 |
Iнше |
9,6 |
13,3 |
НIЧОГО |
5,0 |
4,2 |
МЕНI НЕ ДАРУЮТЬ ПОДАРУНКIВ |
6,0 |
4,3 |
ВАЖКО СКАЗАТИ |
10,3 |
7,6 |
ВIДМОВА ВIДПОВIДАТИ |
0 |
1,3 |
РАЗОМ |
100 |
100 |
Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) провів власне опитування 3-12 грудня 2016 року серед 2040 респондентів по всій Україні крім окупованих територій. Статистична похибка вибірки (з імовірністю 0,95 і за дизайн-ефекту 1,5) не перевищує: 3,3% для показників близьких до 50%, 2,8% – для показників близьких до 25%, 2,0% – для показників близьких до 10%, 1,4% – для показників близьких до 5%.
За даними опитування Соціологічної групи "Рейтинг", у Святого Миколая вірять більше третини українців (37%), 53% - не вірять у нього і ще 8% – не визначилися з відповіддю, а 2% – взагалі не знають, хто це такий. У Діда Мороза вірять 22% опитаних українців, 70% – не вірять, 7% не визначилися, а 1% взагалі не знають, хто це такий.