Про це повідомляє прес-служба Міністерства інфрастурктури України.
На зустрічі були обговорені важливі питання двосторонньої співпраці, насамперед поточна ситуація щодо інфраструктурних проектів Рамкової угоди між урядом України і урядом Угорщини про надання кредиту на умовах пов'язаної допомоги, який був підписаний 24 листопада 2016 року в Будапешті.
Це стосується будівництва автодорг в Закарпатті:
Об'їзна автомобільна дорога р. Берегово і с. Астей до КПП "Лужники"
М-24 Велика Добронь - Мукачево - Берегово - КПП "Лужники", км 24 + 675 - км 49 + 715
М-23 Берегово - Виноградів - Ст. Копаня, км 2 + 700 - км 21 + 400
М-26 КПП "Вилок" - Вилок - Неветленфолу - КПП "Дяково", км 0 +000 - км 10 + 700
М-08 обхід. Ужгород - КПП "Ужгород", км 0 +000 - км 14 + 900
З питання залізничного сполучення в напрямку Мукачево-Будапешт було відзначено, що в грудні 2018 поїзд був запущений, і на сьогоднішній день йде активна робота по зменшенню часу проходження маршруту. Передбачається, що час зменшиться з 7 до 6 годин.
Є ще один загальний план, на який певні надії покладає угорська сторона: будівництво мосту через річку Тиса біля прикордонного міста Чоп на Закарпатті. Угорська сторона готова розробити техніко-економічне обґрунтування будівництва нової споруди, а після 2020 року знайти фінансування.
Влада Угорщини вважає, що угорці за кордоном мають право на угорське громадянство й автономію, і жорстко впроваджують цю політику. Цей курс знаходить підтримку у виборців, але не у сусідів Угорщини.
Конфлікт із Києвом через статус угорців Закарпаття – не виняток у відносинах Будапешта із сусідніми країнами. Вимагаючи розширення прав угорської меншини, Угорщина конфліктує у цьому питанні зі Словаччиною та Румунією.
Докладніше про угорсько-українське протистояння читайте у статті Володимира Кравченка "Ілюзія добросусідства" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".