Система онлайн-продажів "Укрзалізниці" відновлена в резервному форматі: що це означає

Поділитися
Система онлайн-продажів © Укрзалізниця / Facebook
Сервіс переживає пікові навантаження, тож можливі тимчасові технічні перебої.

Система онлайн-продажів "Укрзалізниці" для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення відновлена в резервному форматі. Про це повідомив офіційний телеграм-канал підприємства.

Тут кажуть, що оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі. Залізничники просять пасажирів користуватись застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі.

Вони звертають увагу, що архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку «спам», квитки могли впасти туди.

Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків - просто покажіть на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку.

Повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку.

Буквально півтори години тому "Укрзалізниця" повідомила, що відновила онлайн-продажі після наймасштабнішої кібератаки

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі