"Укрзалізниця" відновила онлайн-продажі після наймасштабнішої кібератаки. Про це повідомив офіційний телеграм-канал підприємства.
Тут кажуть, що сайт і застосунок УЗ вдалося відновити за 89 годин нон-стоп роботи після безпрецедентної атаки на ключові операційні системи залізниці.
На першому етапі працюватиме тільки базовий функціонал: продаж та повернення квитків на всі напрямки глибиною 20 діб.
"Попри постійні атаки ворога на інфраструктуру - оффлайн і онлайн - ми продовжуємо рух та стаємо ще сильнішими", - запевняє "Укрзалізниця", зауважуючи, що під час масштабного збою не було допущено витоку жодної сенситивної (чутливої) інформації.
Залізничники, фахівці кібердепартаменту СБУ, CERT-UA при Держспецзв’язку та інші партнери працюють над відновленням усіх інших сервісів, насамперед клієнтських.
Вокзали та каси продовжують працювати у посиленому режимі по всій країні для підстраховки, а поїзди - як і всі дні до цього - курсують за розкладом.
Раніше повідомлялося, що через відсутність онлайн-продажів квитків "Укрзалізниця" відкрила три додаткові каси у Києві, дві - у Вінниці, одну - у Львові.
