"Укрзалізниця" відновила онлайн-продажі після наймасштабнішої кібератаки: які обмеження все ще залишаються

Поділитися
© Укрзалізниця/Telegram
Вокзали та каси продовжують працювати у посиленому режимі по всій країні для підстраховки.

"Укрзалізниця" відновила онлайн-продажі після наймасштабнішої кібератаки. Про це повідомив офіційний телеграм-канал підприємства.

Тут кажуть, що сайт і застосунок УЗ вдалося відновити за 89 годин нон-стоп роботи після безпрецедентної атаки на ключові операційні системи залізниці.

На першому етапі працюватиме тільки базовий функціонал: продаж та повернення квитків на всі напрямки глибиною 20 діб.

"Попри постійні атаки ворога на інфраструктуру - оффлайн і онлайн - ми продовжуємо рух та стаємо ще сильнішими", - запевняє "Укрзалізниця", зауважуючи, що під час масштабного збою не було допущено витоку жодної сенситивної (чутливої) інформації.

Залізничники, фахівці кібердепартаменту СБУ, CERT-UA при Держспецзв’язку та інші партнери працюють над відновленням усіх інших сервісів, насамперед клієнтських.

Вокзали та каси продовжують працювати у посиленому режимі по всій країні для підстраховки, а поїзди - як і всі дні до цього - курсують за розкладом.

Раніше повідомлялося, що через відсутність онлайн-продажів квитків "Укрзалізниця" відкрила три додаткові каси у Києві, дві - у Вінниці, одну - у Львові.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі