Через технічній збій не працюють онлайн сервіси "Укрзалізниці": який вихід там пропонують

Поділитися
Через технічній збій не працюють онлайн сервіси © Укрзалізниця/Telegram
Залізничники посилюють роботу кас і дозволяють оформляти проїзд безпосередньо у поїзді.

Через технічній збій в IT системі "Укрзалізниці" не працюють онлайн сервіси. Про це повідомив офіційний телеграм-канал підприємства.

Зокрема, тимчасово не працює продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.

Реагуючи на ситуацію, "Укрзалізниця" максимально посилила каси та дає можливість начальникам поїздів оформлювати проїзд на борту в найбільш термінових випадках.

"Якщо ваш заздалегідь придбаний квиток не підвантажується у застосунку, перевірте пошту - там є PDF-дублікат", - радять залізничники.

На час роботи над відновленнями онлайн-сервісів, вони тимчасово відкрили продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня.

Ці квитки будуть доступні в усіх міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту відновлення систем.

Раніше повідомлялося, що у пасажирів поїздів "Укрзалізниці" з'явилася можливість обирати квитки за чи проти руху потягу.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі