Шкарлет назвав причини падіння рівня освіти в Україні

Поділитися
Шкарлет назвав причини падіння рівня освіти в Україні © Скріншот Youtube
Міністр констатував падіння рівня знань на 8 відсотків.

Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет констатував падіння рівня освіти в Україні і назвав причини, серед яких впровадження дистанційного навчання. Про це міністр повідомив в інтерв'ю «Радіо Свобода».

«Навіть зрізи наші після того, як ми ввели «Всеукраїнську школу онлайн», грудневий і квітневий, показали, що якість освіти в цілому по країні приблизно впала на 8%, але вже трохи вирівнюється за рахунок того, що є певні еталонні уроки, і вчителі користуються ними, щоб побудувати освітню траєкторію в ввірених класах в рамках тих стандартів, які вже записані і анонсовані», - сказав міністр.

Від березня 2020 на зв'язку зі зв'язаними з пандемією карантинними обмеженнями значна частина навчального процесу в українських школах була переведена в режим онлайн.

За словами міністра, за майже два роки (з вересня 2019 го) «на 94% зменшилася кількість закладів середньої загальної освіти, які не підключені до інтернету взагалі».

«Їх було 420, а сьогодні 24. На 40% зменшилася кількість закладів загальної середньої освіти, які мають швидкість проводового інтернету менше 30 мегабіт», - зазначив Сергій Шкарлет.

Без інтернету 17 шкіл у Закарпатській області, по 3 - у Львівській та Хмельницькій областях, і одна школа в Полтавській області.

Раніше повідомлялося про те, що вісім українських університетів увійшли в число кращих в світі. Про те, як оцінюють майбутнє університетів міжнародні експерти, читайте в статті "Пандемія може назавжди змінити вищу освіту".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 2
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Вадим Мельник
13 Червня 2021, 09:33
Я учился ещё в 70-х годах и хорошо помню те времена. Моя школа была обычной, без выкрутасов. И я отлично помню те учебники. И сравниваю их с нынешними. В современных учебниках материал очень трудынй, перегружен подробностями и датами. Я понимаю, что со временем надо вносить изменения в материал, но не так же, как происходит у нас! Скажем, раньше были отличные учебники по алгебре, геометрии, физике, химии... Может, вернуться к ним, внести какие-то изменения? Конечно, курс литературы, истории, возможно, географии будет другим. Но в литературу насовали разных "пысьмэнныкив", которых кроме как узких специалистов, никто не знает. В учебниках истории огромное количество дат и имён, которые ученики даже при всё желании не могут запмнить. Да и зачем?
Відповісти Цитувати Поскаржитись
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі