Відносна більшість українців (44%) зовсім не довіряють думці експертів у засобах масової інформації, свідчать дані опитування компанії Research & Branding Group, проведеного в травні 2018 року.
Повністю довіряють експертам тільки 8% українців, а ще третина (37%) експертів в чомусь довіряють, а в чомусь ні.
Опитування проводилося з 19 по 29 травня 2018 року серед 1804 респондентів по всій Україні за винятком окупованих росіянами територій. Метод опитування – особисте формалізоване інтерв'ю (face-to-face). Максимальна похибка вибірки не перевищує 2,4%.
Нагадаємо, що за даними опитування Research & Branding Group, проведеного в лютому 2017 року, телебачення приблизно вдвічі (58%) обходить інтернет (30%) за частотою згадування в якості джерела для отримання інформації. Всі інші ЗМІ безнадійно відстають від лідерів: радіо – 2%, преса – 2%, важко відповісти 8%.