КМДА погодила план будівництва дороги до аеропорту, який не працює. Вартість – 1,56 млрд грн

Поділитися
КМДА погодила план будівництва дороги до аеропорту, який не працює. Вартість – 1,56 млрд грн Аеропорт «Київ» (Жуляни) © depositphoto/Gala_Kavun
Історія з будівництвом дороги почалася 14 років тому.

Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» оголосило тендери на проєктування та будівництво першої черги дороги до аеропорту «Київ» (Жуляни) на загальну суму 1,56 млрд грн, пишуть «Наші гроші». Щоправда, зараз аеропорт «Київ», як й інші цивільні летовища, не працює.

Зокрема, в планах збудувати під’їзну автодорогу від проспекту Валерія Лобановського (поблизу примикання вулиці Володимира Брожка) до аеропорту. Проєкт, перезатверджений Київською міською держадміністрацією ще минулої осені, передбачає будівництво 4,3 км дороги. 

Перша черга дороги, яку й хочуть почати будувати, складає 2,8 км дороги з двома смугами в одному напрямку, а також із:

  • смугою безпеки;
  • велосипедною смугою; 
  • місцевими проїздами;
  • тротуарами;
  • очисними спорудами; 
  • надземним пішохідним переходом довжиною 27 м;
  • світлофорним об’єктом;
  • підпірними стінками тощо. 

Вказано, що на проєктні роботи щодо першої черги планують витратити 7,38 млн гривень. А на будівельні роботи – 1,56 млрд грн. При чому будівництво планують замовити з терміном виконання до середини 2026 року.

Друга черга будівництва передбачає 1,5 км дороги з однією смугою в одному напрямку, тротуарами та очисної споруди. Минулого року проєктні роботи по другій черзі замовили у ТОВ «ВКФ «Стандарт-Авто» за 1,22 млн грн. Будівельні роботи ж закупили у ТОВ «КП«Шляхбуд Інвест» за 135,94 млн грн.

При цьому у випадку з першою чергою, одна анонімна фірма просить, аби в рамках тендера відкоригували технічне завдання та прописали типи асфальтобетону і товщину покриття. Крім того, фірма просить надати відомість матеріалів, які використовуються, та креслення. Ще одна компанія просить розмістити кошторисну документацію в програмному комплексі. Замовник поки не встиг їм відповісти.

Вказано, що історія цього проєкту тягнеться з 2010 року, коли почалася підготовка до «Євро-2012». Найперший договір на будівництво тоді уклали з ПрАТ «Укратоменергобуд» на 174,35 млн грн. Це зробили за результатами закупівлі «у одного учасника», погодженої Нацагенством з питань Євро-2012. Тоді дорогу довжиною 3,5 км мали збудувати до березня 2012 року. Вже 2017 року «Укратоменергобуд» за переговорною процедурою отримав ще один підряд на додаткові будівельні роботи вартістю 200,55 млн грн. Але зрештою з них виплатили 137,69 млн грн.

Раніше повідомлялося, протягом останнього року 500 приватних компаній отримали від держави майже 150,5 мільярдів гривень. Виявилося, що 94 з проаналізованих 500 фірм мають зв'язки з 62 фінансово-промисловими групами. Ще 42 компанії зі списку пов'язані з політиками та іншими публічними діячами. 

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі