"Проект будівництва четвертої гілки метро досить складний, оскільки вона повинна проходити наземно і підземно і включати в себе три пересадочних вузла. Цей проект потребує великих капіталовкладень, але збільшення пасажиропотоку з лівого берега на правий і навпаки актуалізує питання будівництва додаткової гілки з року в рік. Тому для нас важливо, що така відома і потужна компанія зацікавилася цим проектом і виявила бажання і можливість його співфінансування. За їхньою пропозицією, місто має профінансувати 15% від загальної вартості проекту, а китайський консорціум – 85%", – повідомив Поворозник.
За його словами, для впровадження цього проекту Київ повинен, насамперед, заручитися підтримкою уряду і надати державні гарантії.
"За час перебування китайської делегації в столиці ми надамо максимум інформації про проект і організуємо зустрічі з усіма співвиконавцями для остаточного прийняття рішення", – сказав Поворозник.
Раніше повідомлялося, що Японія готова допомогти у фінансуванні будівництва метро на Троєщину - японська сторона може надати кредит під держгарантії Кабміну під незначний відсоток і на тривалий термін. Додатковою умовою японська сторона виставляє впровадження у вагонах своїх енергозберігаючих технологій. Польща також може виділити $ 200 млн на будівництво метро на Троєщину. Передбачається, що гроші у вигляді кредиту дасть один з польських банків.