Інвестори з Польщі висловлюють зацікавленість інвестувати в будівництво нових інфраструктурних об'єктів в Україні. Зокрема, польський бізнес готовий інвестувати близько $ 200 млн в будівництво метро на Троєщину в Києві.
Це питання обговорювалося в ході зустрічі польських інвесторів і віце-прем'єра України Валерія Вощевського, повідомляється на сайті Кабміну у середу.
Мова йде про першої черги будівництва - від станції "Подільська" до станції "Райдужна" - протяжністю 5,9 км з п'ятьма станціями. Термін реалізації проекту – 3 роки.
Передбачається, що гроші у вигляді кредиту може виділити один з польських банків.
"За результатами зустрічі досягнуто домовленості додатково зібратися і обговорити умови кредитування проекту з будівництва метро в Києві польським банком", - йдеться в повідомленні.
Відзначимо, що в травні минулого року нинішній мер Києва Віталій Кличко оцінив у 4,5 млрд грн тільки будівництво мосту метро на Троєщину.
Питання будівництва метро на Троєщину був піднятий ще 30 років тому, і на даний момент ситуація ніяк не зрушилася з місця. При цьому у Кабміні визнають – сьогодні на будівництво метро в бюджеті ресурсів відверто не вистачає.
На Троєщині проживає 450 тис. осіб, з урахуванням перспективної забудови кількість мешканців житлового масиву може зрости ще на 120 тис.
При режимі Віктора Януковича тема будівництва метро на Троєщину піднімалася неодноразово. В уряді Миколи Азарова розраховували побудувати нову лінію підземки на російські гроші. У травні 2013 року навіть відбулася урочиста закладка перших елементів оправи тунелю.
Передбачалося, що перша черга Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену буде складатися з шести станцій: "Глибочицька" (пересадка на "Лук'янівську"), "Подільська" (пересадка на "Тараса Шевченка"), "Судностроительная" (на Рибальському острові), "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна".
В подальшому ця лінія піде на Троєщину вздовж проспекту Маяковського, а від Лук'янівки через вокзал Київ-Пасажирський до аеропорту "Київ" у Жулянах.