Серед жителів Чернігівської, Харківської, Сумської, Запорізької, Миколаївської, Херсонської, Дніпропетровської, Одеської областей основними видами проведення дозвілля є: зустрічі з друзями (56%), перегляд телепередач вдома (56%) та перегляд контенту в соцмережах (52%), свідчать результати опитування Соціологічної групи "Рейтинг".
Види дозвілля відрізняються серед представників різних вікових груп. Молодші респонденти (18-35 років) частіше інших переглядають контент у соцмережах, зустрічаються із друзями, слухають музику, переглядають фільми у кінотеатрах, займаються спортом. Найстарші (51 і старше) натомість частіше читають книги, відвідують церкву та переглядають телепередачі.
Соціологи також спостерігають відмінність серед респондентів, які проживають у різних типах поселень. Жителі обласних центрів частіше проводять час із друзями, займаються різними хобі, слухають музику, читають книги та ходять у кінотеатри та музеї.
Жителі прифронтових областей України у соцмережах найчастіше читають новини (статті та відео) — 75%, переглядаютьсеріали — 64%, слухають музику онлайн — 57%, гортають стрічки із фото та відео — 56%. Близько половини тих, котрі споживають інформацію із соцмереж дивляться пізнавальний та навчальний контент (46-48%). Близько 40% цих респондентів дивляться гумористичні шоу або розмовні інтерв’ю з відомими людьми, блогерів.
"Серед споживачів телевізійного контенту як продукт споживання переважають фільми та серіали (72%) та новини (66%). Документальні сюжети переглядають 40%, гумористичні шоу — 35%, пізнавальний та навчальний контент — 33%, розмовні інтерв’ю з відомими людьми — 32%, розважальні та реаліті-шоу — 23%", - зазначають соціологи.
У великих містах вищий рівень зацікавленості до усіх видів культурних заходів. Натомість у сільській місцевості та малих містах — вищий рівень зацікавленості лише до концертів та творчих гуртків.
Соціологічна група "Рейтинг" провела дослідження "Культурні практики та потреби для відновлення населення у деокупованих та прифронтових громадах" 17 листопада - 4 грудня 2023 року за підтримки проєкту Агенства США з міжнародного розвитку USAID "Зміцнення громадської довіри (UCBI). Аудиторія: населення Чернігівської, Сумської, Харківської, Дніпропетровської, Запорізької, Одеської, Миколаївської та Херсонської області віком від 18 років і старші. Вибірка репрезентативна за віком, статтю та типом поселення. Вибіркова сукупність: загалом 3200 респондентів (по 400 респондентів на кожну область). Метод опитування: особисте формалізоване інтерв’ю (face-to-face). Статистична похибка вибірки (з довірчою імовірністю 0,95): не більше 4,9% для кожної з областей.