Дискусії про якість математичної освіти в Україні не вщухають уже кілька років поспіль. Результати як ЗНО, так і міжнародного вимірювання PISA 2018 року остаточно розвіюють ілюзії.
Для того, щоби забезпечити сталу якість математичної освіти, слід готуватися до марафону, вважає експерт з питань освіти Українського інституту майбутнього Микола Скиба.
«Потрібна довгострокова програма розвитку математичної компетентності. Її пріоритети мають стати результатом дискусії, консенсусу ключових зацікавлених сторін і спиратися на дані», - пише він у статті «Як урятувати викладання математики в Україні»
Одну складову згаданої програми можна означити вже тепер, вважає Скиба. Варто заснувати Фонд розвитку математики. Ця інституція має акумулюватиме кошти для досліджень, розробок, реалізації пілотних проєктів, стипендій, та інших форм цільових заохочень. І, звісно, регулярно забезпечувати його ресурсами.
Можна вічно дивитися на кілька речей – воду, вогонь і спостерігати за дискусіями про те, що робити з математикою в школі, аби її знали школярі. Після переполоху, викликаного міжнародним дослідженням PISA, в нашій країні оголошували і Рік математики, і обов′язкове ЗНО з цього предмета – а відчутних змін поки що немає. Чому? І що варто було б зробити? Читайте в матеріалі Миколи Скиби «Як урятувати викладання математики в Україні».