Сьогодні у Києві пріоритет по забезпеченню пальним надається транспорту, який обслуговує потреби армії, заявив в інтерв’ю ZN.UA заступник голови Київської міської державної адміністрації Микола Поворозник, з яким поговорила Алла Єрьоменко. Водночас він зауважив, що у столиці почав курсувати електротранспорт – трамваї, тролейбуси, електрички.
«Ми змушені зараз жити в нових умовах. Щодо пального, то пріоритет надається транспорту, який обслуговує потреби армії, силових структур. Ми маємо розуміти, що з огляду на зміну пріоритету не на всіх АЗС може бути пальне для іншого транспорту, як і не всі магазини можуть бути відкриті, може не вистачати на сьогодні робочих місць. Адже нині ми живемо зовсім в інших реаліях», – зазначив Поворозник.
Він зазначив, що коли у Києві працювали лише два мости через Дніпро, то у місті були проблеми з трафіком. Однак зараз, як зазначив заступник голови КМДА, громадським транспортом можна дістатися майже всюди.
«Ми насамперед намагаємося задіяти електротранспорт. Працює електричка. Тут ти обираєш — стояти годинами в дорожніх заторах або скористатися метро, трамваєм чи тролейбусом. Економія і часу, і пального наочна. Сьогодні ми відновлюємо роботу громадського транспорту без того, щоб зашкодити обороноздатності міста», – додав Поворозник.
За його словами, поки що витрати на транспорт на себе бере місто. Однак із більш численним поверненням громадян у Київ може постати питання щодо зміни цієї позиції.
«Я не готовий озвучувати якісь терміни. Таке рішення не ухвалене. Ми будемо виходити із ситуації», – зазначив Поворозник, відповідаючи на питання, як скоро можна очікувати зміни вказаної позиції.
Дефіцит палива на українських АЗС буде зберігатися мінімум місяць, а Кабмін буде змушений відкоригувати розрахунок ціни нафтопродуктів з урахуванням логістики, що подорожчала. Про це в коментарі ZN.UA сказав директор ТОВ «Консалтингова група А-95» Сергій Куюн, коментуючи, якими будуть ціни на паливо та чи збережеться його дефіцит.