"Яндекс" почав шукати серед постів у Facebook

Поділитися
"Яндекс" почав шукати серед постів у Facebook
"Яндекс" і раніше індексував сторінки користувачів і спільнот, тепер же російський пошуковик зможе транслювати видачі публікації та коментарі користувачів Facebook із Росії, України, Білорусі, Казахстану та Туреччини.

"Яндекс" уклав партнерську угоду з соціальною мережею Facebook в рамках якої отримав доступ до всіх публічних даних користувачів Facebook. Як повідомляють у компанії "Яндекс", Записи з соцмережі вже сьогодні можна знайти в пошуку по блогам, пізніше вони з'являться і в основній видачі пошуковика. Аналогічний доступ до даних найбільшої в світі соціальної мережі є тільки у пошукової системи Bing.

"Яндекс" і раніше індексував сторінки користувачів і спільнот, тепер же російський пошуковик зможе транслювати видачі публікації та коментарі користувачів Facebook з Росії, України, Білорусі, Казахстану та Туреччини. Записи будуть потрапляти в пошук у реальному часі.

Подробиці угоди не розкривають, проте повідомляється, що угода є некомерційною: "Яндекс" отримав ріалтайм-доступ до потоку інформації на Facebook на взаємовигідних умовах. Угода дозволить "Яндексу" використовувати дані з Facebook для поліпшення відповідей пошуку - наприклад, у випадках, коли користувач шукає інформацію про нещодавні події. З аналогічною метою в лютому 2012 року російський пошуковик запустив бета-тестування сервісу пошуку по соціальним мережам, який було здійснено у рамках програми пошуку по соціальному інтернету.

"Яндекс" давно приділяє велику увагу пошуку по соціальним сервісам. Зокрема, у 2004 році першим із великих пошукових систем "Яндекс" запустив окремий сервіс пошуку по блогам. У ньому вперше з'явився ріалтаймовий пошук записів і коментарів російськомовної частини LiveJournal.

Що стосується Facebook, то укладення партнерської угоди з лідером пошуку у Росії і СНД дозволить соціальній мережі суттєво зміцнити позиції у регіоні, склавши серйозну конкуренцію лідеру - соціальній мережі "ВКонтакте".

Нагадаємо, у січні минулого року "Яндекс" представив свій соціальний пошук Wonder. Програма для iPhone і iPod Touch вміло відповідатиме на запити користувачів, базуючись на інформації про активність їхніх друзів на Facebook, Instagram, Foursquare і Twitter, з урахуванням місць, які вони відвідували, музики, яку слухали, новин, які читали. Проте, через три години після запуску, соціальна мережа Facebook заблокувала програмою Wonder доступ до даних своїх користувачів, мотивуючи рішення новою політикою платформи щодо використання даних, яка набрала чинності 11 грудня 2012 року. Наприкінці січня 2013 Керівництво Facebook прийняло рішення не дозволяти програмою Wonder здійснювати пошук по соціальній мережі. !zn

Читайте також:

"Яндекс" обійшов Microsoft і став четвертим у світі пошукачем

"Яндекс" навчився видавати особисті дані користувачів "ВКонтакте"

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі