Згідно з доповіддю про результати маркетингового дослідження, проведеного Piper Jaffray, Twitter став найпопулярнішою соціальною мережею серед підлітків, обігнавши у цьому відношенні Facebook.
В якості "основної" соціальної мережі Twitter назвали 26% підлітків, що взяли участь в опитуванні. Facebook отримав всього лише 23% голосів, що майже вдвічі нижче зареєстрованого максимуму в 42%.
Тим не менш, Twitter не варто розслаблятися, стверджують автори доповіді. Це пов'язано з тим, що останнім часом все більшу популярність серед підлітків набирає Instagram. У порівнянні з 12% в минулому році, сьогодні 23% опитаних підлітків заявили, що Instagram - це їх вибір номер один.
Такі зміни свідчать про те, що керівництво Facebook не помилилося, купивши Instagram в якості захисту проти відтіку юних користувачів, які все частіше переходять на конкуруючі, більш прості соціальні мережі.
Ці дві доповіді не суперечать власним заявам компанії Facebook, що стосуються її молодих користувачів. За останній час глава Facebook Марк Цукерберг двічі в своїх публічних виступах звертався до теми відтіку підлітків з Facebook. У вересні Цукерберг заявив, що "Facebook перестав бути крутим". Ще раніше, під час телеконференції, він повідомив, що, за даними внутрішніх досліджень, підлітки все ж не йдуть з їх сайту.
На жаль, керівництво Facebook відмовилося оприлюднити результати цього дослідження, незважаючи на те, що інвестори були в цьому дуже зацікавлені.
Два різних джерела з числа співробітників Facebook повідомили Business Insider, що існують певні відмінності між тим, що підлітки говорять про Facebook, і тим, як вони його використовують: можливо, Facebook перестав бути крутим - адже в ньому сидить ваша матуся, але він залишається надзвичайно поширеним інструментом спілкування, і підлітки досі мають в ньому масу контактів. "Середньостатистичний підліток має приблизно 300 друзів у Facebook, тоді як середньостатистичний користувач Twitter підліткового віку має всього 79 передплатників", - йдеться в доповіді Pew. !zn
Читайте також:
Twitter дозволив отримувати особисті повідомлення від будь-яких передплатників
Facebook заборонив користувачам видаляти себе з результатів пошуку