При цьому в компанії відзначили, що пряма реклама зброї, сигарет і вейпов була заборонена раніше, а в даному випадку мова йде саме про користувальницьких публікаціях з позначкою "брендований контент", уточнює УНН.
"Брендований контент, який просуває товари, пов'язані з вейпом, тютюном і зброєю, буде заборонений, - йдеться в заяві керівництва компанії. - Наша рекламна політика вже давно забороняє рекламу цих продуктів, і в найближчі тижні ми посилимо її".
У матеріалі також наголошується, що зміни частково порушено також реклами алкогольної продукції та харчових добавок.
"Особливі обмеження торкнуться брендованого контенту, який просуває такі товари, як алкоголь і харчові добавки", - йдеться в документі. Так, автори підкреслюють, що користувачі отримають можливість накладати вікові обмеження на перегляд подібних публікацій. Зміни набудуть чинності з наступного року.
Компанія Apple видалить зі свого магазину App Store 181 додаток, пов'язаний з курінням вейпів.
Як пише CNBC з посиланням на заяву компанії, мова йде про програми, за допомогою яких користувачі можуть управляти температурою і підсвічуванням пристроїв, а також спілкуватися один з одним в спеціалізованих соцмережах і читати новини на тему вейпінгу.
Програми для покупки електронних сигарет і картриджів для них в App Store також будуть під забороною, як це було і раніше.
Однак користувачі, які вже встановили ці програми, зможуть продовжити ними користуватися.
Компанія ухвалила таке рішение після того, як 14 листопада Центр контролю і профілактики захворювань США опублікував доповідь з новими даними про смерть 42 американців. Причиною їх смерті експерти назвали хворобу легенів, викликану курінням електронних сигарет. Загалом Центр зафіксував 2172 випадки захворювань від вейпінгу.