Людина повисла на інформаційному гачку. 43% користувачів дивляться в свої смартфони вже через п'ять хвилин після пробудження. 10% користувачів смартфонів звертаються до них 5427 раз на день. Середній користувач 2617 раз намагається побачити щось нове.
Про це у своїй статті для DT.UA пише Георгій Почепцов, доктор філологічних наук, професор. На його думку, у людей виник новий тип залежності, що називається FOMO - fear of missing out. Вона полягає в боязні не знати того, що знають інші.
"Однотипні процеси є і в Фейсбуці. Людина стежить за лайками під своїми постами, оскільки кожен чужий лайк несе позитив, причому і самі лайки були придумані, щоб розкріпачити емоції тих, хто їх ставить. А потім інформація про людину продається і купується, оскільки бізнес і політтехнологи навчилися її використовувати", - підкреслює вчений.
Детальніше про інформаційні маніпуляції читайте в матеріалі Георгія Почепцова "Інформаційний двобій, або Як людина в краватці перемагає людину в капцях" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".