Дослідники припускають, що гнучкі крила дозволять апарату пересуватися в атмосфері Венери. "Користуючись підказками природи, <...> ми прагнемо максимально підвищити ефективність польоту. Це дасть нам недосяжний на сьогоднішній момент ступінь контролю над космічним апаратом, схильним до впливу сильних вітрів", - заявив один з творців проєкту Джавід Баяндор.
Живлення корабля забезпечать сонячні батареї: вони будуть заряджатися раз на два-три дні, коли апарат буде пролітати над освітленою стороною планети.
Варто відзначити, що атмосфера Венери одна з найбільш щільних в Сонячній системі, в 93 рази щільніша за земну. Тиск на поверхні планети дорівнює тиску на глибині 900 метрів у водоймі на Землі. Через непрозорий шар сірчаних хмар з високою відбивною здатністю поверхня планети закрита від прямої видимості, а через парниковий ефект середня температура її тропосфери становить 467 °C - вище, ніж на Меркурії.
Востаннє апарат NASA вивчав Венеру в 2007 році, тоді "Месенджеру" вдалося зробити 50 знімків планети. У 1978 році апарат "Піонер-Венера-2" увійшов в атмосферу планети. У 1984-86 роках атмосферу Венери вивчали радянські апарати "Венера-1" і "Венера-2", а на даний момент її вивченням займається зонд "Акацукі", запущений японським агентством JAXA.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.
Раніше повідомлялося про те, що дослідники NASA розробляють станції для дослідження Венери. Згідно до задуму вчених, вони будуть схожі на дирижаблі і будуть літати в атмосфері планети на безпечній для людини висоті. На борту кожної венеріанської станції буде по два астронавти. Експедиція триватиме 30 днів, після чого дослідники будуть повертатися на Землю.