Компанія Audi Group, що входить до німецького автоконцерну Volkswagen, і інтернет-гігант Google зроблять спільну заяву на виставці Consumer Electronics Show (CES), яка на початку січня 2014 року стартує у Лас-Вегасі, пише The Wall Street Journal.
За інформацією видання, Audi і Google працюють над автомобільними інформаційно-розважальними системами, в основі яких лежить операційна система Android. До цього проекту також планується залучити кілька інших компаній з автомобільної і технологічної галузей. Зокрема, йдеться про участь у проекті корпорації Nvidia.
Метою цього партнерства є тісна інтеграція платформи Android з автомобілями. Передбачається, що водій і пасажири, які знаходяться в салоні транспортного засобу з Android-системою, зможуть отримувати доступ до навігаційних, музичних і відеосервісів. Більш детальна інформація про плани виробників повинна з'явитися буквально через кілька днів.
Таким чином, компанії, що роблять ставку на Android, хочуть зробити цю операційну систему конкурентоспроможною на автомобільному ринку. Зараз абсолютним фаворитом ринку автомобільних операційних систем є QNX, частка якої становить 53%. Друге місце з дворазовим відставанням від лідера займає Microsoft (27%). Однак, за прогнозами, на ОС Linux у цій сфері чекає велике майбутнє: через 7 років частка Microsoft у сегменті автомобільних ОС скоротиться до 18%, а для QNX аналітики прогнозують стагнацію через невизначеність фінансової ситуації у BlackBerry, що володіє цією ОС.
Проявляє інтерес до автомобільного ринку і Apple: з iOS вже працюють багато автовиробників, включаючи BMW, Mercedes-Benz, General Motoros і Honda. В червні 2013 року на конференції WWDC 2013 Apple продемонструвала технологію iOS in the Car, що дозволяє пов'язати iPhone і iPad з автомобільними мультимедійними центрами.
Однак, стратегії Apple і Google в автопромі різняться. Якщо "яблучний" виробник покладається на зручну взаємодію своїх мобільних пристроїв з автомобільною електронікою, то його конкурент має намір встановлювати свою ОС безпосередньо в інфотейменти.
Автомобільна індустрія, де щорічний обсяг продажів вимірюється 80 мільйонами машин, відкриває нові можливості для виробників програмного забезпечення і сервісів. Компанії Apple і Google хочуть впровадити в автотранспорт свої технології, тому їхнє бажання залучити нових союзників цілком зрозуміле.
Зрозумілий і інтерес Nvidia: автомобільний бізнес цікавий виробникам процесорів. Компанія Nvidia повідомила про те, що її чіпи вже використовуються у 4,5 мільйона транспортних засобів, що пересуваються дорогами світу. До 2019 року виробник очікує зростання цього показника до 25 мільйонів. !zn