Компанія Volkswagen вирішила запустити в серію надекономний карбоновий гібрид XL1. Дебютує новинка на березневому моторшоу у Женеві, а до кінця року на заводі в Оснабрюці зберуть перші 50 автомобілів.
Виробник стверджує, що на сто кілометрів шляху модель буде споживати близько 0,9 літра палива, а її рівень викидів CO2 не перевищить 21 грамів на кілометр. Це чверть від кількості, яке виробляє "зелена" Toyota Prius.
До складу гібридної силової установки входить 48-сильний двоциліндровий дизель об'ємом 800 кубічних сантиметрів, 27-сильний електромотор, семиступінчастий "робот" DSG з двома зчепленнями і комплект літій-іонних батарей ємністю 5,5 кіловат-годин, встановлений в передній частині XL1. До сотні гібрид може розганятися за 12,7 секунди. Максимальна швидкість - 160 кілометрів на годину.
Маса цього автомобіля за рахунок широкого використання вуглеволокна в конструкції не перевищує 795 кілограмів: 230 кілограмів важить кузов, 227 кілограмів - силова установка (включаючи батареї), 153 кілограма - шасі, 105 кілограмів - вся електрика і 80 кілограмів - обладнання салону, в тому числі крісла. Підвіска - алюмінієва, стабілізатори поперечної стійкості - карбонові, а диски гальмівних механізмів - керамічні.
На електротязі двомісна новинка може проїхати 50 кілометрів. При повністю заправленому 10-літровому паливному баку запас ходу збільшиться до 496 кілометрів. !zn
Читайте також:
Peugeot представив інноваційний двигун на повітрі
Автомобільні опції-2013: суперфари та мультимедійні салони
Volkswagen випустив автомобіль для подорожей під водою (фото/відео)