Французький концерн PSA Peugeot Citroen розробив нову гібридну силову установку, в якій роль електрики виконує стиснене повітря.
Новинка, що отримала назву Air Hybrid, є частиною програми автовиробника зі зниження витрат палива своїх моделей до 2 літрів на 100 кілометрів пробігу до 2020 року.
Двигун Air Hybrid складається зі звичайного бензинового двигуна внутрішнього згоряння, спеціальної трансмісії, однак замість електромотора там використовується гідравлічний компресор стисненого повітря. У центральній частині під підлогою і багажником автомобіля розташовані два балони зі стисненим повітрям (високого і низького тиску).
- Автомобільні опції-2013: суперфари та мультимедійні салони
Докладної інформації про новинку компанія поки не надала, але відомо, що Air Hybrid має три режими роботи: тільки бензиновий двигун, тільки тяга на стисненому повітрі і комбінований режим.
Виключно на повітрі автомобіль може їхати на швидкості до 60 км/год, тобто у міському режимі. У такому режимі автомобіль може функціонувати 60-80% часу, показуючи при цьому нульовий рівень викиду шкідливих речовин в атмосферу.
За даними компанії, якщо такою силовою установкою оснастити Citroen C3 або Peugeot 208, то на сотню кілометрів буде потрібно близько 2,9 літра палива.
Як повідомляється, PSA Peugeot Citroen планує впровадити систему на автомобілі B-сегменту ближче до 2016 року.
Очікується, що повітряну силову установку отримають машини, двигуни яких розвивають від 83 до 111 кінських сил. Основними ринками збуту таких автомобілів повинні стати Китай і Росія, де керівництво PSA Peugeot Citroen має намір залучити нових клієнтів для гібридних моделей. !zn
Читайте також:
На автосалоні у Детройті обрали автомобіль 2013 року
Британія представила безпілотник-невидимку п'ятого покоління
IBM визначила п'ять головних трендів у комп'ютерах на найближчі п'ять років
Японці розробили систему транспорту за принципом "американських гірок"