На другій сходинці розмістився бренд Apple, вартість якого становить 107 мільйонів доларів при вартості 145 мільйонів доларів в минулому році. Замикає трійку лідерів Amazon, вартість бренду якого оцінюється в 106,4 мільйона доларів при вартості 69,6 в минулому році.
Найвпливовішим брендом, за оцінкою Brand Finance, став Lego. За словами фахівців, виробнику конструкторів вдалося домогтися такого результату завдяки виходу в 2014 році повнометражного фільму "Лего. Фільм". Другу сходинку в рейтингу найбільш впливових брендів займає Google, третю - Nike.
Раніше повідомлялося про те, що бренди Apple, Google і Coca-Cola вже в четвертий раз поспіль увійшли до списоку 100 найдорожчих брендів світу, складений Interbrand Corp. При цьому першу сходинку займає Apple, вартість бренду якої зросла на 5% до 179,1 мільярда доларів.