Агентство Interbrand склало рейтинг найдорожчих брендів світу, в якому переважну більшість позицій зайняли компанії, що займаються розвитком високих технологій. Зокрема, найдорожчим брендом світу третій рік поспіль був визнаний бренд Apple. Повідомлення про це опублікувало видання The Verge.
Вартість бренду Apple оцінена в 170 мільйонів доларів, що на 43 відсотки більше, ніж роком раніше. На другому місці рейтингу розмістилася компанія Google, вартість її бренду агентство оцінило в 120 мільйонів доларів, що на 12 відсотків більше, ніж у минулому році.
Компанії Microsoft і IBM розділили четверте місце, бренд Samsung розмістився на сьомому. Компанія Amazon піднялася на десяту сходинку рейтингу, перемістившись з 15, яку вона займала в минулому році. Крім них у першу десятку рейтингу увійшли Coca-Cola, Toyota, General Electric і McDonald's.
Вперше в рейтингу виявилися компанії Lenovo, яка посіла 100 місце, і PayPal, чий дебют ознаменувався 97 місцем у рейтингу.
Вартість бренду оцінювалася, виходячи з фінансових показників компанії, здатності бренду впливати на покупки клієнтів і того, наскільки він здатний підтримувати преміум ціноутворення.
Раніше повідомлялося про те, що Apple отримала квартальний прибуток нижче, ніж очікували аналітики. Доходи популярного виробника техніки за останній квартал зросли всього лише на 38%. Після оголошення результатів фінансового звіту акції компанії різко впали на ринку.