Вартість бренду Google, який знаходиться на другій сходинці, за рік зросла на 11% і на даний момент становить 133,3 мільярда доларів. Coca-Cola замикає трійку лідерів, вартість її бренду знизилася на 7% і тепер становить 73,1 мільярда. При цьому до 2013 року компанія займала перше місце в рейтингу.
До списку також увійшли Microsoft (четверте місце, 72,8 мільярда доларів), IBM (шосте, 52,5 мільярда доларів), Samsung (сьоме, 51,8 мільярда доларів) і Amazon (восьме, 50,3 мільярда доларів).
Максимальне зростання вартості бренду за рік продемонструвала соціальна мережа Facebook, бренд якої подорожчав на 48% до 32,6 мільярдів доларів, що дозволило компанії піднятися відразу на вісім рядків у рейтингу і зайняти 15 місце.
Нагадаємо, що 7 вересня Apple представила новий флагманський iPhone 7. Новий смартфон обладнаний зміненої кнопкою "додому", яка тепер стала чутливою до тиску. Крім того, iPhone 7 є водо-і пилонепроникним.