Крім того, ще 100 мільйонів доларів компанія заплатить через претензії Комісії з цінних паперів і бірж США. Там вважають, що Facebook вводила користувачів в оману щодо неналежного використання їхніх даних.
Угода, укладена між FTC і Facebook, передбачає ряд додаткових заходів для поліпшення захисту конфіденційності користувачів. Зокрема, компанія повинна створити спеціальну раду директорів, яка буде приймати рішення, що стосуються роботи з особистими даними користувачів. Крім того, передбачається, більша жорсткість правил доступу до даних клієнтів розробників сторонніх додатків. Facebook також не зможе використовувати номери телефонів користувачів для реклами.
Регулятор зобов'язав компанію інформувати про всі інциденти, які могли поставити під загрозу дані 500 і більше користувачів, і надавати відповідну документацію протягом 30 днів.
"Штраф у розмірі п'яти мільярдів доларів є найбільшим з тих, що коли-небудь накладалися на яку-небудь компанію у зв'язку з порушенням конфіденційності особистої інформації. Це один з найбільших штрафів, що стягуються державним відомством у зв'язку з будь-яким порушенням", - йдеться в заяві FTC.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.
Торік новозеландський програміст звинуватив компанію у зборі даних користувачів, які пов'язані зі дзвінками та повідомленнями, причому підтвердив свої звинувачення документально.
Також став відомий внутрішній меморандум Facebook, який влітку 2016 року розіслав топ-менеджер компанії Ендрю Босуорт, в ньому описується "доктрина" соцмережі, згідно з якою будь-які засоби добрі для її зростання. У своєму листі Босуорт, який на той момент обіймав посаду віцепрезидента компанії, писав про "потворну правду" - про те що залучення користувачів виправдано, навіть якщо воно досягається сумнівними методами і може нести загрозу людям.