Видання BuzzFeed опублікувало внутрішній меморандум Facebook, який влітку 2016 року розіслав топ-менеджер компанії Ендрю Босуорт, в ньому описується "доктрина" соцмережі, згідно з якою будь-які засоби добрі для її зростання, пише BBC.
У своєму листі Босуорт, який на той момент обіймав посаду віце-президента компанії, писав про "потворну правду" - про те що залучення користувачів виправдано, навіть якщо воно досягається сумнівними методами і може нести загрозу людям.
І автор меморандуму, і засновник компанії Марк Цукерберг вже відреагували на публікацію документа, заявивши, що насправді не дотримуються подібної думки. Однак новий скандал може ще більше зіпсувати репутацію компанії, яка продовжує виправдовуватися за витік особистих даних мільйонів користувачів.
"Потворна правда полягає в тому, що ми настільки глибоко віримо в з'єднання людей, що все, що дозволяє нам частіше пов'язувати людей, - це "де-факто" добре", - писав Босуорт.
За його словами, всі зусилля в ім'я зростання виправдані, в тому числі "сумнівні практики імпорту контактів" і способи, завдяки яким користувачів можуть знайти в мережі їхні друзі.
Босуорт - співавтор новинного механізму соцмережі, він займає високі посади в компанії з 2006 року, а зараз розробляє інструменти віртуальної реальності для Facebook.
Останнім часом найбільшій світовій соцмережі не щастить - її струсують потужні скандали, через які компанія переживає не кращі часи. Нещодавно, наприклад, новозеландський програміст звинуватив компанію у зборі даних користувачів, які пов'язані зі дзвінками та повідомленнями, причому підтвердив свої звинувачення документально.
Нагадаємо, при цьому у Канаді розпочалося розслідування щодо ймовірного зловживання персональними даними користувачів Facebook компанією Cambridge Analytica. Згідно із заявою Facebook, професор психології Кембриджського університету Олександр Коган створив на платформі соцмережі додаток "This is your digital life", який запитував у користувача дозвіл на доступ до особистої інформації. Згодом зібрані таким чином дані 270 тисяч користувачів були передані третім особам.
Засновник Facebook Марк Цукерберг визнав, що компанія Cambridge Analytica, яка працювала над кампанією президента США Дональда Трампа, виявила вразливість у захисті соцмережі та некоректно скористалася особистими даними користувачів.
Детальніше про скандал, який вибухнув навколо Facebook і призвів до великих фінансових і репутаційних втрат компанії, читайте в матеріалі DT.UA "Скандал навколо Facebook: що відомо на даний момент".