Компанія Facebook принесла вибачення користувачам вибачилася за проведення досліджень психологічного стану користувачів. Про це йдеться у листі головного інженера Facebook Майка Шрепфера, яке опубліковано в блозі компанії
Шрепфер пояснив, що будь-які дослідження Facebook призначаються для поліпшення продуктів і послуг, які надає соціальна мережа. За його словами, керівництво компанії не очікувало, що публікація результатів їх експериментів викличе обурення користувачів.
Мова йде про дослідження яке було пов'язане з емоційним забарвленням постів, які потрапляють в стрічку. У 2011 р. Facebook маніпулював новинними фідами більш ніж 600 тис. користувачів, щоб з'ясувати, яким чином позитивні і негативні емоції поширюються через соціальні мережі.
Головний інженер соціальної мережі зазначив, що компанія переглянула методику своїх досліджень і поміняла їх структуру. За його словами, в програму освіти інженерів соцмережі були включені тренінги, присвячені коректним досліджень, а результати поточних експериментів розміщені на спеціальній сторінці.
Шрепфер підкреслив, що компанія продовжує вірити в дослідження, так як вони допомагають робити Facebook краще.