Дослідники з Facebook безперервно проводять експерименти над користувачами

Поділитися
Дослідники з Facebook безперервно проводять експерименти над користувачами Користувачі стали для Facebook об'єктами польових досліджень © diaryabout.com
Володіючи унікальними даними про 1,3 млрд користувачів соцмережі, команда дослідників Facebook з 2007 року провела сотні експериментів: "Вони постійно намагаються змінити поведінку людей".

Днями стало відомо про експеримент, проведений відділом Data Science компанії Facebook у 2012 році, пише The Wall Street Journal.

"Новинні стрічки майже 700 тис. користувачів Facebook зазнали маніпуляцій: одні показували більше позитивних записів, інші - більше негативних. З експерименту було зроблено висновок: користувачі, які бачать більше позитивного контенту, з більшою ймовірністю пишуть позитивні записи, і навпаки", - йдеться у статті.

Як зазначається в матеріалі, відділ Data Science складається з сорока дослідників, що "мають безприкладний доступ до однієї з найбагатших інформаційних скарбниць світу: з даними про пересування, роздуми і емоції 1,3 млрд користувачів соцмережі".

Шеріл Сендберг, головний операційний директор Facebook, заявила, що експеримент був "частиною досліджень, якими займаються для тестувань різних продуктів", а також що про експеримент "повідомили невдало".

Компанія пообіцяла: після реакції на цей експеримент "ми дуже уважно придивляємося до процесу, щоб внести нові удосконалення".

За словами одного колишнього працівника відділу та сторонніх експертів, донедавна Data Science діяла майже без обмежень. Університетські дослідники, ймовірно, були б зобов'язані заручитися згодою учасників експерименту. "Але Facebook покладався на згоду щодо "Правил обслуговування", де в той час йшлося, що дані може бути використано для вдосконалення продуктів Facebook. Тепер правила кажуть, що дані користувачів може бути використано для досліджень", - йдеться в статті.

"Процесу ревізії як такого не існує", - говорить Ендрю Ледвіна, який з лютого 2012 року по липень 2013 року працював у Facebook дослідником даних. За словами Ледвіни, "будь-хто у цій команді міг провести перевірку". "Вони постійно намагаються змінити поведінку людей", - додав він.

Facebook заявляє, що з часів дослідження емоцій посилив регламент досліджень у відділі Data Science.

Data Science було створено в 2007 році і за цей час він провів сотні експериментів. Газета перераховує: вивчали механізми спілкування родичів, причини самотності, поширення соціальних моделей поведінки через соціальні мережі. "У 2010 році група визначила, як "політичні мобілізаційні повідомлення", розіслані 61 млн осіб, спонукали користувачів соцмереж голосувати на виборах до Конгресу США у 2010 році", - йдеться в статті.

Провідний автор дослідження про емоції, соціальний психолог Адам Крамер заявив в інтерв'ю в 2012 році, що прийшов у Facebook, бо це "найбільше польове дослідження в історії планети", передає видання. !zn

Читайте також:

У Facebook з'явилася функція відкладеної публікації

Facebook дозволить в додатках анонімну авторизацію

В Україні з'явилася патріотична соцмережа "Друзі"

Facebook виповнилося 10 років: Цукерберг розповів про плани соцмережі на наступне десятиліття

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі