Одночасно у Нью-Йорку, Лондоні та Пекіні пройшла світова прем'єра першого серійного електрокара BMW - моделі i3.
На цьому полі компанія першопроходець: досі виробники сегменту преміум не зважувалися запускати електромобілі у виробництво. Непрямий конкурент баварців - хіба що американська компанія Tesla Motors, але її машини - це нішеві пропозиції, не орієнтовані на масового покупця.
Автомобіль BMW i3 представлений у двох варіаціях: є повністю електрична версія, а є і гібридний варіант під назвою Range Extender. В обох використано електромотор потужністю 168 кінських сил. У гібридній версії його доповнено двоциліндровим 34-сильним бензиновим двигуном.
Електрична версія дещо швидша за гібридну - розгін з місця до 100 км/год, згідно з заявленими характеристиками, становить 7,2 секунди проти 7,9 секунди у гібрида. Зате гібридний BMW i3 може вдвічі більше проїхати без заправки або підзарядки - близько 300 кілометрів, тоді як електроверсия без підзарядки може подолати не більше 150 кілометрів.
BMW i3 призначений для використання у місті. Згідно з результатами дослідження компанії, при середній денній дистанції у 40 км автомобіль не потрібно буде заряджати щодня. Необхідну ж інфраструктуру для підзарядки, вважають у BMW, вийде розвинути досить швидко.
Втім, щоб залучити покупців, виробник оголосив незвичайну акцію - їм пропонується безкоштовно на кілька тижнів у році орендувати додаткове авто - наприклад, позашляховик BMW X5 - на випадок далеких поїздок. Таким чином BMW сподівається розвіяти сумніви споживачів щодо купівлі електрокара.
Окрім того, для збільшення популярності електрокарів, компанія має намір інвестувати у мережу зарядних станцій Chargemaster у Великобританії.
Електрокар i3 з'явиться на ринку вже у 2014 році. Вартість авто складе від 35 тисяч євро.
У 2014 році BMW готується представити модель i8 з гібридною силовою установкою. !zn
Читайте також:
Hyundai почав серійне виробництво першого у світі автомобіля на водневому паливі
Азаров звільнив чиновника, який ледь не купив BMW X5
Peugeot представив інноваційний двигун на повітрі
Volkswagen запустить у серію надекономічний гібрид XL1 - менше літра на 100 км шляху