Британському фемінізму завдано серйозного удару. Фонд Newwoman оприлюднив результати останнього соціологічного опитування, присвяченого ставленню англійок до сексу на робочому місці. З’ясувалося, що цим люблять займатися більшість опитаних.
Усього на запитання Newwoman відповіли 2 тисячі працюючих британок віком від 18 до 35 років. Результати опитування, опубліковані на сайті newwoman. co.uk, засвідчили, що близько 82% жінок охоче заводять романи зі своїми колегами, а решта хоч і не робить цього, але була б не проти. 89% опитаних заявили, що повністю переконані: активний флірт на роботі дуже корисний для здоров’я та особистої безпеки.
Крім того, чимало жінок вважають офіс непоганим місцем для любовних утіх: 28% опитаних регулярно займаються сексом на роботі, а дві третини їх не шкодують з цього приводу. Чверть із них воліють «розслаблятися» на території свого партнера, а 16% — у себе.
Крім офісів, англійки охоче кохаються в роздягальнях (16%), у кабінеті боса (12%), зокрема на його столі (10%), а також у ліфті (9%), на автостоянці (5%) чи навіть у посудній шафі (4%).
Очевидно, що дамам далеко не байдуже, хто буде їхнім сексуальним партнером. Так, 20% опитаних хотіли б спати з начальником, при цьому не конче з метою підвищення по службі. Як з’ясувалося, чималу роль при цьому відіграє відчуття особистої переваги над колегами-чоловіками, яке має коханка боса.
За статистикою, зі своїм начальником займаються сексом дві з кожних десяти жінок, і, що цікаво, у 15% випадків службовий роман закінчується весіллям.
НАЙКРАЩІ НОВІ АВТОМОБІЛІ
Асоціація автомобільних журналістів Канади оприлюднила список найкращих нових автомобілів 2001 модельного року, поданих у 15 категоріях. Найбільше нагород одержала компанія Volvo за створення моделей S40 (сімейний автомобіль, що коштує понад 25 тис. доларів), S60 (спортивний седан), V40 (універсал). Седан Honda Civic DX отримав нагороду в категорії «найекономічніший автомобіль», а Honda Insight — визнано «найекологічнішим». Найпрестижнішим визнано Audi A8 L. Найрозкішнішим — Mercedes-Benz C240. Mazda Tribute, Subaru Outback H6-3.0 VDC і Acura MDX здобули призи як найкращі SUV (компактний, середній і розкішний).
МОБІЛЬНИЙ ТЕЛЕФОН, ЯК ОЗНАКА САМЦЯ
В останньому номері журналу «Human Nature» опублікована цікава стаття під назвою «Мобільні телефони як сексуальні пристосування людських самців». У статті викладено результати досліджень групи вчених із Ліверпульського університету, які зацікавилися відмінностями в манері використання стільникових телефонів представниками різних статей. А першим поштовхом для дослідників стала історія, що не так давно трапилася в Південній Америці, де адміністрація одного з нічних клубів почала при вході перевіряти відвідувачів на наявність стільникових телефонів. Зненацька виявилося, що значне число чоловіків ходить насправді не з мобільними телефонами, а з «мильницями», тобто муляжами апаратів.
В інтересах науки британські учені вирішили з’ясувати, як ці дані корелюють із поведінкою відвідувачів ліверпульських пабів, і не без приємності провели за спостереженнями 23 вечори в пивних залах. Було встановлено, що якщо жінки тримають телефони де-небудь у надрах сумочки, то чоловіки здебільшого викладають мобільники на стіл, постійно пересувають їх із місця на місце, перевіряють акумулятори і взагалі роблять усе, щоб навколишні помітили їхню «штучку». Лише 13% із присутніх жінок скористалися телефонами для розмови, у той час як у чоловіків ця частка становила 32%. При цьому було зафіксовано цікаву закономірність: чим більше чоловіків у залі, тим частіше вони починають демонструвати своє устаткування. Вчені не могли не провести тут паралель із поведінкою самців павичів, що розгортають свій видатний хвіст тим частіше, чим більше в полі зору суперників.
ІНТЕРДІВЧАТ ПРИРІВНЮЮТЬ ДО ХАБАРА
Китайські юристи запропонували ввести до Кримінального кодексу КНР статтю, яка кваліфікує «сексуальні послуги», запропоновані членам компартії Китаю і державним чиновникам, як кримінальну форму хабара, повідомляє газета «Пекінська молодь».
Китайські юристи стверджують, що останніми роками держчиновникам усе частіше пропонують «сексуальне обслуговування» в обмін за різноманітні послуги. Подібні «сексуальні хабарі», вважають юристи, «підривають урядовий апарат і розбещують суспільство».
Тому, вважають вони, «сексуальні хабарі» поряд із грошовими та іншими вартісними підношеннями слід кваліфікувати як форму підкупу чиновника, а самого чиновника, що прийняв подібне «підношення», — як корупціонера.
32-річний юрист Цзі Вейдун, приміром, вважає, що «сексуальний хабар», коли чиновнику пропонується молода жінка або дорога повія, дуже часто виявляється навіть більш ефективним при підкупі держслужбовця, ніж гроші або коштовний подарунок. Юрист вважає, що визначення «сексуальний хабар» має бути включений до Кримінального кодексу країни, мотивуючи це тим, що в багатьох країнах Європи, Північної Америки і навіть Азії передбачається покарання за «негрошові та нематеріальні хабарі».
КУРІННЯ — ВІД НЕРВІВ
Американські учені визначили, що більшість людей, які курять, переважно зрілого віку, схильні до нервових розладів.
Вчені дійшли висновку, що розлади нервової системи в підлітковому віці (такі, як переляк, раптові напади страху й агорафобія, тобто патологічний страх перед громадськими місцями) є причиною їхньої тяги до паління — нібито заспокійливої звички. Проте антидепресивна дія тютюну — ілюзія. Тривалі спостереження за дорослими, які курять багато років, показали, що вони не тільки стали рабами своєї звички й погіршували своє здоров’я. У курців, що викурювали по 20 сигарет щодня, американські дослідники зафіксували ще й значне збільшення кількості розладів нервової системи. В одних спостерігалася тривала депресія, інші страждали на панічний страх, причини якого залишалися незрозумілими. Результати досліджень, опублікованих у журналі Американської медичної асоціації, свідчать, що часто люди розпочинають курити через депресію і гнітючий психічний стан.
НАСТУПНОГО РОКУ В СВІТІ СТАНЕ МЕНШЕ АВТОМОБІЛІВ
Автокомпанії заявили про зниження обсягів випуску автомобілів у зв’язку з падінням продажів. Так General Motors оголосила про зниження випуску автомобілів на 14% у першому кварталі 2001 року порівняно з аналогічним періодом 2000 р., тобто компанія зробить лише 1,3 млн. машин (2000 р. — 1,5 млн.). Крім GM, про зменшення обсягів випуску заявили Ford і DaimlerChrysler. Компанії заявили, що почнуть збільшувати випуск, як тільки буде розпродано всі автомобілі, що знаходяться зараз на складах.