Бізнес — не тільки спосіб заробляння грошей. Бізнес — це і приємне спілкування, і відмінне дозвілля, і можливість постійно відкривати щось нове. Такий «олюднений» (і, до речі, дуже сучасний) погляд на роботу вирішили зробити своїм гаслом працівники київського представництва Австрійських Авіаліній в Україні.
Австрійські Авіалінії — перша західна авіакомпанія, яка прийшла на вітчизняний ринок у рік, коли наша країна набула статусу незалежної держави. Зрозуміло, що за 15 років роботи в Україні з’явилося чимало гарних традицій, реалізовано безліч неординарних яскравих проектів. На статус одного з найбільш пам’ятних має всі шанси претендувати Ліга чемпіонів Австрійських Авіаліній.
— Ліга чемпіонів — ноу-хау київського представництва Австрійських Авіаліній, — розповідає представник із продажу і маркетингу Австрійських Авіаліній в Україні Наталя Смирнова. — Ідея полягала в тому, щоб створити своєрідний клуб для туристичних агенцій, найбільше зорієнтованих на продаж квитків Австрійських Авіаліній і відпочинок в Австрії. У січні 2005-го клуб було організовано. До нього увійшли 12 турфірм — Кий Авіа, Універсальна агенція з продажу авіаперевезень, Загорье, Телехаус Київ, Carlson Wagonlit Travel, Гамалія, Пілот, Білетів світ, Аquavita, Sky Travel BTI Ukraine, Obriy American Express, Via Kiev.
Оскільки й Україна, і Австрія — країни, де дуже популярний спорт, народилася ідея назвати об’єднання Лігою чемпіонів. Зрозуміло, така назва багато до чого зобов’язує. Зокрема підтримувати дух змагальності. Так, недавно пройшло нагородження і було вручено Кубок. Гран-прі здобула туристична агенція, яка спеціалізується на продажу бізнес-поїздок, Carlson Wagonlit Trаvel, «золоту» медаль — агенція Кий Авіа, «срібло» — Телехаус Київ, «бронзу» — Аquavita. Так само, як у футболі, одному з «гравців» показали «червону картку» і зробили його заміну. Таким чином 2006-го до Ліги приєдналася фірма «Яна».
Щокварталу збираються сесії — засідання клубу: в Україні або за кордоном. Перша сесія пройшла в Австрії на знаменитому курорті Земмерінг у чудовому SPA-готелі Рanhans. Після цього було кілька засідань у Києві — вечірки в ресторанах (скажімо, улітку — у «Липському особняку») або клубах (остання — в «Авалоні»). А зовсім недавно Австрійські Авіалінії запросили всіх «чемпіонів» до Зальцбурга — «перлини бароко» у самісінькому центрі Європи — єдиного у своєму роді міста, де неймовірно гармонійно поєднуються унікальна архітектура і неповторна краса природи.
— Австрійські Авіалінії — дуже серйозний партнер, — поділилася своїми думками менеджер по роботі з корпоративними клієнтами Carlson Wagonlit Travel Олена Торчило. — І той факт, що ми здобули Кубок, свідчить не лише про обсяги проданих нами авіаквитків, а й про те, що наші клієнти воліють користуватися послугами авіакомпанії з ім’ям. Безумовно, і надалі будемо прагнути підтримувати максимально теплі відносини з Австрійськими Авіалініями, співробітничати на максимально взаємовигідних умовах.
— Ліга чемпіонів — чудовий проект, — переконана директор турфірми Aquavita Тетяна Юркова. — Він дає можливість поспілкуватися в зовсім новій, австрійській, обстановці. Ми всі знаємо, що це — дивовижна країна, не любити яку не можна. І коли приїжджаєш сюди, тим більше в такій гарній компанії, звісно, з’являється дуже багато цікавого. Не лише ідей, робочих проектів, а й у плані суто людського спілкування. А це, погодьтеся, не менш важливо.
— Тільки з київських турагенцій із Австрійськими Авіалініями співробітничають близько 70 фірм, — каже директор із маркетингу Австрійських Авіаліній в Україні Руслан Авдєєнко. — До Ліги ж входять 12 найкращих, які мають серйозні привілеї від Австрійських Авіаліній і роблять, відповідно, дуже великі обороти. Кожен, хто хоче вступити в Лігу, має відповідати певним критеріям. Це передусім солідні обсяги продажу, високий рівень сервісу і всього того, що входить у поняття «надання послуг на авіаційному транспорті». Сподіваємося, бути членами Ліги — престижно, намагаємося стимулювати наших партнерів і шляхом особистісної зацікавленості, і комерційно: є певні бонусні програми, до яких мають доступ лише наші «чемпіони».
— Що найбільше запам’ятовується в житті? Позитивні емоції, — продовжує Р.Авдєєнко. — Ми чотири рази на рік збираємося і намічаємо якісь цікаві проекти. Вони продукують приємні враження, дарують відчуття приналежності до престижного клубу і дотримання хороших традицій. У результаті й народжуються ті самі позитивні емоції. Так, ми, насамперед, продаємо авіаційні послуги. Але паралельно намагаємося комунікувати гарне спілкування, приналежність до кола успішних людей, успішних фірм. Тобто намагаємося втілювати в життя принцип: не бізнес заради бізнесу, а бізнес заради задоволення.
…І, зважаючи на все, Австрійським Авіалініям це дуже непогано вдається!